;
coinex

علت پایان فعالیت سونی در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه چیست؟

طبق ادعای ایوان بلس، پایان فعالیت سونی در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه نزدیک است. شاید علت این امر وضعیت نامناسب سونی در صنعت موبایل باشد.

به گزارش تکراتو، ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی مشهور دنیای فناوری، در توییتی اعلام کرده که سونی قصد دارد فعالیت واحد موبایل خود را در سه منطقه‌ی خاورمیانه، ترکیه و آفریقا متوقف کند. وی در این توییت اعلام کرده است که:

خبر بد برای طرفداران سونی موبایل در خاورمیانه، ترکیه و آفریقا: ظاهرا این شرکت، فعالیت خود در این مناطق را تا ماه اکتبر متوقف خواهد کرد.

پایان فعالیت سونی در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه

کمپانی سونی مدت‌ها است که در حوزه‌ی موبایل وضعیت نابسامانی دارد. البته سونی خود با پی بردن به این مسئله سعی کرده اقدامات متفاوتی را برای تغییر دادن شرایط به نفع خود انجام دهد. از محدودسازی مدل‌های تولیدی تا کاهش وسعت کسب‌وکار اکسپریا همه‌‌وهمه با هدف بازگرداندن این واحد به سوددهی بوده که هیچ نتیجه ای هم در بر نداشته است. حتی اکسپریا ایکس‌زد ۲، جدیدترین پرچم‌دار ژاپنی‌ها نیز با استقبال روبه رو نشد.

به نظر می رسد که علت پایان فعالیت سونی در خاورمیانه، آفریقا و ترکیه، افزایش تمرکز این کمپانی بر بازارهایی باشد که در آن‌ها به‌صورت نسبی با استقبال بیش‌تری رو به رو می شود.

لازم به ذکر است که سونی در حال حاضر درباره‌ی این ادعا، واکنشی نشان نداده، بنابراین نمی‌توان با قطعیت درباره‌ی این اقدام نظر داد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر