;
coinex

آپدیت هواوی پی 20 پرو قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را برای آن به ارمغان آورد

هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن رقیب کره‌ای خود را به مبارزه می‌طلبد. به لطف اپدیت هواوی پی 20 پرو ، پرچم‌دار جدید هواوی هم اکنون می‌تواند ویدیوهایی با سرعت آهسته 960 فریم بر ثانیه ضبط کند.

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تا با مدل P20 Pro به رقابت با گلکسی اس 9 سامسونگ بپردازد. به لطف یک آپدیت نرم‌افزاری جدید که توسط این گوشی‌ساز چینی در اوایل ماه میلادی جاری اجرا شده، هواوی پی 20 پرو اکنون قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن را در اختیار دارد.

سوپر اسلوموشن در آپدیت هواوی پی 20 پرو

آپدیت نرم افزاری جدید هواوی که از طریق بی‌سیم (آپدیت OTA) ارائه می‌شود، علاوه بر این ویژگی جذاب، برخی دیگر از جنبه‌های این دستگاه را نیز اصلاح کرده و انتظار می‌رود که تا روزهای آتی به طور کامل اجرایی شود.

این به‌روزرسانی، با آپدیت امنیتی اندروید ژوئن 2018 و همچنین با بهبود عمر باتری، ویژگی‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار خواهد داد. رفع برخی از باگ ها و البته بهینه سازی والپیپر صفحه نمایش نیز با این به روزرسانی انجام خواهد شد.

حالت سوپر اسلوموشن در هواوی پی 20 پرو بسیار شبیه به فیلمبرداری سرعت آهسته با 960 فریم بر ثانیه در گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس است. این قابلیت در دوربین هواوی پی 20 پرو خودکار بوده و تنها زمانی شروع به فیلمبرداری فوق آهسته می‌کند که منظره یاب دوربین یک منطقه از پیش تعیین شده را تشخیص دهد.

دوربین هواوی پی 20 پرو در حال حاضر به عنوان بهترین دوربین گوشی در عکاسی شناخته شده و بالاترین امتیاز را توسط DxOMark، معتبرترین وب‌سایت برای سنجش دوربین، کسب کرده است.

انتظار می‌رود که هواوی در ساخت پرچمدار بعدی خود پا را از این هم فراتر گذاشته و دوربین‌های چندگانه خود را توسعه دهد، چرا که شایعاتی از مجهز شدن ال جی وی 40 و گلکسی اس 10 به دوربین سه گانه حکایت می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر