;
coinex

باگ اپلیکیشن Samsung Messages باعث انتشار تصاویر گالری کاربران می شود

باگ اپلیکیشن Samsung Messages که به تازگی کشف شده باعث می شود تا تصاویر گالری کاربران بدون اجازه آنها منتشر شود.

به گزارش تکراتو، باگ اپلیکیشن Samsung Messages باعث شده تا تصاویر موجود در گالری بدون اجازه کاربر برای مخاطبان ارسال شود. عده ای اعلام کرده اند که تصاویر تحت تاثیر قرار گرفته، همان فایل هایی هستند که قبلاً با این اپلیکیشن فرستاده شده اند و عده ای دیگر نیز گفته اند که تصاویر کل گالری برای مخاطبان آنها ارسال شده است.

بررسی باگ اپلیکیشن Samsung Messages

یکی از کاربران اعلام کرده که با وجود اینکه تمام تصاویر گالری برای مخاطبان ارسال می شود، اما هیچ چیز روی موبایل کاربر نشان داده نمی شود. در این حالت بهترین کار، بررسی لاگ های سایت اپراتور است. یکی دیگر از کاربران این گفته ها را تایید کرده است.

این مشکل برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده و دارندگان گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 8 تجربه مشابهی در این زمینه داشته اند. از آن جایی که این مشکل روی دیوایس های مختلف و از طریق اپراتورهای گوناگون رخ می دهد، بدون تردید همه چیز از آخرین به روزرسانی اپلیکیشن سامسونگ شروع شده است.

تعدادی از کاربران راه حلی برای این مشکل ارائه کرده اند؛ به گفته آنها بهتر است دسترسی این اپلیکیشن به حافظه قطع شود تا امکان دریافت تصاویر گالری وجود نداشته باشد. برای این کار می توان به بخش تنظیمات رفته، وارد بخش Apps  شد و با انتخاب گزینه  Premissions، دسترسی به حافظه (Storage) را غیرفعال نمود.

.

منبع: GSMArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر