;
coinex

اپل در فکر طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون است

پتنت جدید اپل نشان از طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون دارد. اپل با این کار قصد دارد تا محبوبیت خود و دوام محصولاتش را افزایش دهد.

به گزارش تکراتو، با وجود اینکه اپل انتخاب اول بسیاری از کاربران است، اما قوی‌ترین و بادوام‌ترین موبایل جهان نیست. شکسته شدن نمایشگر‌ها مشکل بسیاری از کاربران است و این موضوع نارضایتی‌ های را به دنبال داشته است.

این امر باعث شد تا اپل به فکر طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون باشد.

طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون توسط اپل

اپل قصد طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون را دارد. این ضربه گیر هوشمند، شدت ضربه به نمایشگر را کم خواهد کرد.

نحوه کار به این صورت است که، زمانی که آیفون از دست کاربران می‌افتد، سنسور‌های حرکتی تعبیه شده در موبایل افتادن را تشخیص داده و ضربه‌گیر‌های قرار داده شده در پنل کناری این موبایل برحسب نیاز بیرون زده و سعی می‌کنند تنها طی چند ثانیه با تغییر جهت آیفون و کم کردن شدت ضربه، از آسیب رسیدن به نمایشگر جلوگیری کنند.

 طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون

ضربه گیر‌های هوشمند اپل به قاب‌های مجهز به ایربگ‌‌ شباهت بسیار زیادی دارند و در طراحی آنها سیستم مشابهی بکار رفته است.

 طراحی ضربه گیر هوشمند برای آیفون

لازم به ذکر است که یک مهندس خلاق آلمانی هم قابی طراحی کرده که توانسته چندین جایزه خلاقیت را به خود اختصاص دهد. قاب محافظ active damping به تازگی به ثبت رسیده است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد این ضربه گیر خلاقانه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر