;
coinex

تقدیر از وزیر ارتباطات توسط دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه ای به تقدیر از وزیر ارتباطات بابت اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور پرداخت.

به گزارش تکراتو، داود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه  با مفاسد اقتصادی طی نامه ای به محمدجواد جهرمی، وزیر ارتباطات بابت اجرای طرح رجیستری از وی تشکر کرد.

تقدیر از وزیر ارتباطات به دلیل اجرای طرح رجیستری موبایل

گودرزی در نامه ارسال شده به وزیر ارتباطات نوشته است که:

با احترام بر خود لازم دیدیم از زحمات جنابعالی و تیم کارشناسی رجیستری تلفن همراه تشکر نموده و برای جنابعالی و افراد دخیل در این پروژه آرزوی توفیق روزافزون کنیم.

از برکات این طرح می توان به مقابله با قاچاق گوشی های تلفن همراه، تضمین سلامت مردم، افزایش درآمدهای کشور، تجارت رقابت پذیر شفاف، مقابله با سرقت گوشی ها، از بین رفتن جعل و رشوه و تبانی در این حوزه اشاره کرد. همچنین طی چند روز گذشته یکی از آثار دیگر ان که ایجاد شفافیت و مقابله با فساد و رانت خواری بود نمایان شد و برای مفسدین هزینه های سنگینی ایجاد کرد که مطمئنا طی سالیان آینده روز به روز برکات و آثار این طرح بیشتر مشخص خواهد شد.

تقدیر از وزیر ارتباطات

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر