;
coinex

گوشی آیفون قابل انعطاف اپل چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

گوشی آیفون قابل انعطاف اپل می‌تواند به زودی به بازار راه پیدا کند، اما احتمالا برای دیدن آن باید مدت زمان نسبتا طولانی صبر کنید.

هنگامی که صحبت از گوشی‌های منعطف با نمایشگر تاشو می‌شود، معمولا این نام سامسونگ است که در ذهن تداعی خواهد شد. این شرکت کره‌ای سال‌هاست که به دنبال ساخت یک گوشی هوشمند قابل انعطاف به نام گلکسی ایکس است؛ هرچند که زمان دقیق عرضه آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: تولید باتری قابل انعطاف سامسونگ، تولد گوشی‌های منعطف را نوید می‌دهد


اما این تنها سامسونگ نیست که در پی تولید چنین گوشی هوشمندی است، رقیب سنتی این شرکت کره‌ای نیز بیکار ننشسته است. آیفون قابل انعطاف اپل به زودی روانه بازار خواهد شد، اما نه تا چند سال آینده!

آیفون قابل انعطاف ؛ محصولی برای آینده

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اپل مشغول کار بر روی یک گوشی آیفون منعطف است؛ اگرچه امیدواریم که این محصول بتواند به زودی وارد بازار موبایل شود، اما گزارش جدیدی که به نقل از یک منبع آگاه در The Korea Times منتشر شده، نشان می‌دهد که حقیقتا چنین دستگاهی نمی‌تواند تا چند سال آینده، راهی به بازار پیدا کند.

این منبع خبری می‌نویسد:

اپل در تلاش است تا بتواند برای سال آینده آیفون‌های جدیدی با ویژگی‌های پیشرفته‌ای عرضه کند. هدف، توسعه یک گوشی آیفون قابل انعطاف است که احتمالا در چند سال آینده راهی بازار خواهد شد.

محتمل‌ترین شایعات، عرضه آیفون قابل انعطاف اپل را در سال 2020 عملی می‌دانند، اما این گزارش جدید نشان می‌دهد که تولید چنین دستگاهی از طرف کوپرتینو می‌تواند حتی برای چند سال دیگر به تاخیر بیافتد.

آیفون‌ با نمایشگر تاشو که قابلیت انعطاف زیادی نیز داشته باشد، نتیجه همکاری اپل با شرکت کره‌ای ال‌جی خواهد بود. چندی پیش اعلام شد که اپل برای ساخت نمایشگرهای اولد در آیفون‌های 2018، به جای سامسونگ، کمپانی ال جی را برای ادامه همکاری برگزیده است.


بیشتر بخوانید: سامسونگ بازی را به ال‌جی باخت ؛ نمایشگر اولد ال جی در اختیار آیفون‌های اپل


هر دو کمپانی ال جی و سامسونگ مشغول توسعه نمایشگرهای تاشو هستند. چندی قبل، نمونه اولیه‌ای از نمایشگر اولد رول شونده ال جی به نمایش گذاشته شد.

در هر صورت، این تمام شایعاتی است که درباره آیفون قابل انعطاف اپل وجود دارد؛ گوشی هوشمندی که شاید سال 2020 در بازار موبایل جهان خودنمایی کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مرسی عالی بود دوستان و چقدر تکنولوژی ساده و پیش پا افتاده خواهد بود صرفا برای آسایش انسان ها.
    سپاس.

    پاسخ