;
coinex

در لیست مشخصات گلکسی اس 10 پلاس 5 سنسور دوربین خودنمایی می‌کند

سامسونگ می‌خواهد با گوشی جدید پرچم‌دار سری S بازار موبایل جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد. 5 دوربین در لیست مشخصات گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) دیده می‌شود.

بازی با تعداد سنسورهای دوربین برای برندهای بزرگ گوشی‌ساز جهان تمامی ندارد. هر سال در مدل‌های جدید به تعداد سنسور دوربین‌ها اضافه می‌شود و مشخص نیست که این موضوع تا کجا ادامه خواهد یافت.

زمان زیادی از عرضه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نگذشته است که شاهد انتشار خبرهایی در مورد گلکسی اس 10 و برادرانش هستیم. یک منبع خبری به نام The Bell از کره جنوبی اخیرا ادعا کرده است که در برگه مشخصات گلکسی اس 10 پلاس احتمالا با 5 سنسور دوربین مواجه خواهیم بود؛ یک دوربین سه گانه اصلی و یک دوربین دوگانه سلفی.

تماشا کنید: گلکسی اس ۱۰ پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

منبع چینی Ice Universe نیز با ارسال پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) می‌گوید؛ گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 استاندارد با پردازشگر اگزینوس 9820 و واحد پردازش گرافیکی Mali-G76 وارد بازار می‌شوند. آیس یونیورس چند وقت پیش تصویری از قلم اس پن گلکسی نوت 9 را هم در فضای مجازی منتشر کرد، قلمی که گفته می‌شود یک ریموت کنترل است. مطلب زیر در این باره بیشتر توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: قلم اس پن گلکسی نوت 9 یک ریموت کنترل است!

گزارشات منتشر شده توسط The Bell از این امر حکایت می‌کنند که دو سنسور بالایی نصب شده در دوربین اصلی گلکسی اس 10 پلاس، همان سنسورهای دوربین گلکسی اس 9 پلاس هستند و سنسور سوم به عنوان یک ماژول اولترا واید انگل ایفای نقش می‌کند. ظاهرا این ماژول می‌تواند یک میدان دید 120 درجه را پوشش دهد.

در مورد دوربین سلفی دوگانه گلکسی اس 10 پلاس هم باید گفت که در حال حال حاضر تنها گلکسی ای 8 از چنین ساختاری بهره می‌برد. گفته شده است که گلکسی اس 10 پلاس در سه مدل با دوربین سه گانه اصلی و دوربین دوگانه سلفی، دوربین سه گانه اصلی و دوربین تک سنسوری سلفی و دوربین دوگانه اصلی و دوربین تک سنسور سلفی وارد بازار می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

مشخصات گلکسی اس 10 پلاس

آیس یونیورس، مشخصات گلکسی اس 10 پلاس و مدل استاندارد آن را نیز منتشر کرده و گفته است که این دو محصول با واحد پردازش گرافیکی مالی – جی 76 (اولین پردازنده گرافیکی 7 نانومتری جهان) و پردازشگر اگزینوس 9820 عرضه می‌شوند.

تراشه اگزینوس 9820 با معماری DynamIQ ساخته شده است و از دو هسته بزرگ اگزینوس M4، دو هسته متوسط کورتکس A75 (یا A76) و چهار هسته کوچک کورتکس A55 تشکیل شده است.

هنوز مشخص نیست که این پردازشگر خاص در مقابل پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 855 چه وضعیتی دارد. پردازشگرهای اگزینوس در گذشته بهترین وضعیت را از نظر مدت زمان عملکرد باتری و قدرت پردازشی داشتند، اما پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 این مقام را از آن‌ها گرفت.

ظاهرا سامسونگ می‌خواهد پرچمدار جدید سری S را در چند مدل (احتمالا 3 مدل) عرضه کند. طبق اطلاعات موجود مکان قرار گیری اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 در مدل‌های مختلف آن متفاوت خواهد بود.

قدرتنمایی بزرگان عرصه موبایل جهان، در حال حاضر به اضافه کردن سنسورهای دوربین خلاصه شده است. شاید حضور گلکسی X با یک نمایشگر تاشو و قابل انعطاف بتواند روح تازه‌ای به بازار موبایل بدمد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر