;
coinex

موضوع دختران اینستاگرامی راهکاری برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری‌ها

موضوع دختران اینستاگرامی و بسته شدن حساب آنها در این شبکه اجتماعی خبرساز شده است. در ادامه نیز فیلم های از اعترافات آنها در تلویزیون منتشر شد.

به گزارش تکراتو، موضوع دختران اینستاگرامی در رسانه های داخلی و خارجی مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. در ادامه وزیر ارتباطات نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. وزیر ارتباطات موضوع دختر اینستاگرامی را حاصل تصمیمات افرادی دانست که شفافیت ارزی می‌تواند برای آنها مشکل ساز شود و منافع آنها را به خطر اندازد.


بیشتر بخوانید: انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی جنجال به پا کرد!


واکنش وزیر ارتباطات به موضوع دختران اینستاگرامی

پیش از این نیز وقتی وزیر ارتباطات و بانک مرکزی نسبت به انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی اقدام کردند، اخباری در مورد فیلترینگ ایسنتاگرام منتشر شد. آن زمان نیز وزیر ارتباطات اعلام کرد که هدف از انتشار این خبر انحراف افکار عمومی از سوءاستفاده کنندگان ارزی است.

وی در توییتی اعلام کرد که خبر فیلتر سرویس های مختلف اینترنتی موضوع جدید نیست و این بحث مطرح شده تا افکار عمومی از مطالبه‌گری و شفاف‌سازی سوءاستفاده‌کنندگان ارزی اخیر، منحرف شود.

موضوع دختران اینستاگرامی

بنابراین اکنون نیز سعی شده تا با پیش کشیدن این موضوع، موارد مهم دیگری چون قیمت دلار و نوسانات آن، بررسی پرونده ارزبگیران دولتی و … به حاشیه کشیده شود.


بیشتر بخوانید: بازار ارز ثانویه چیست ؛ مقاله‌ای تحلیلی درباره دلار و بحران ارزی کشور


محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از برنامه‌های رادیویی درباره بحث فیلترینگ اینستاگرام که پیش از این در مورد آن صحبت شده بود، اعلام کرد:

فیلترینگ سرویس های اینترنتی مبحث جدیدی نیست و این موضوع از سال 92 شکل گرفته است.

وی اتفاقات و موضوعات اخیر را یک بحث حاشیه‌ای برای انحراف افکار عمومی از موضوع شفاف‌سازی ارزی دانست.

جهرمی موضوع دختری (مائده هژبری) که در اینستاگرام فعال بوده و فیلتر این شبکه اجتماعی را حاصل تصمیم اتاق فکرهایی دانست که منافع آنها از موضوع شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است. البته وی اعلام کرد که منظورش از اتاق فکر، صداوسیما نیست.

وی در پایان گفت اکنون که زمان مشخص کردن تکلیف ارزهایی است که گرفته شده‌اند، یکدفعه خانمی تبدیل به سوژه خبری می‌شود تا کل دنیا درباره وی صحبت کنند و چنین چیزی طبیعی نیست!

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع:  tasnimnews

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر