;
coinex

تصویر رسمی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد؛ تاخیری در رونمایی در کار نیست

گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) سامسونگ در تاریخ 18 مرداد (9 اوت) رونمایی می‌شود که تا به امروز شایعه‌های زیادی در مورد این محصول منتشر شده است.

تقریبا می‌توانیم بگوییم که مبارز سنگین وزن سامسونگ چه شکل و شمایلی دارد. منابع خبری متعددی گفته‌اند که این فبلت پرچمدار شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 دارد، با این تفاوت که سنسور اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند در قسمت مرکزی پنل پشتی آن نصب شده است. ظاهرا غول گوشی سازی کره فبلت جدیدش را به یک دوربین اصلی با آرایش افقی مجهز کرده است تا بتواند در ساخت آن از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کند.

دعوتنامه‌ای که توسط سامسونگ برای رویداد معرفی گلکسی نوت 9 منتشر شده است، یک قلم اس پن طلایی رنگ را نشان می‌دهد. زمانی که برای اولین بار تصویر این دعوتنامه منتشر شد، عده زیادی فکر کردند که جانشین گلکسی نوت 8 قرار است در یک رنگ طلایی هم عرضه شود، اما بعد از این که جزئیات مربوط به رنگ این محصول در اختیار منابع خبری قرار گرفت مشخص شد که این رنگ زرد براق به گجت دیگری تعلق دارد. ظاهرا گلکسی نوت 9 قرار است که در رنگ‌های زیر عرضه شود.

رنگ های گلکسی نوت 9

برخی از منابع خبری گفته‌اند که پکیج نوت 9 در دو رنگ عرضه می‌شود به این نحو که رنگ گوشی با رنگ قلم آن تفاوت دارد. توصیه می‌شود با چشم تردید به این نکته نگاه کنید، زیرا به طور طبیعی باید رنگ بدنه گوشی با رنگ استایلوس آن یکی باشد؛ اگرچه جدیدترین عکس منتشر شده در مورد نوت 9 نیز بر متفاوت بودن رنگ بدنه این فبلت نسبت به رنگ قلم آن دلالت دارد.

قلم اس پن گلکسی نوت 9

عکس زیر توسط یک منبع خبری به نام Ice Universe منتشر شده است و پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 9 سامسونگ را نشان می‌دهد. همان طور که مشاهده می‌کنید این تصویر یک قلم زرد رنگ و نمای کامل پشت یک گوشی آبی رنگ را نشان می‌دهد. با توجه به این عکس می‌توان مطالب قبلی را نیز تایید کرد و گفت که دوربین دوگانه اصلی گلکسی نوت 9 و سنسور ضربان قلب این گوشی هوشمند در یک آرایش افقی قرار گرفته‌اند و سنسور اسکنر اثر انگشت هم در زیر این مجموعه قرار دارد.

یکی از انتقادهای شدیدی که نسبت به گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 شد، در مورد مکان قرارگیری غیرمعمول و نامناسب سنسور اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند بود؛ ظاهرا این انتقاد آنقدر شدید و درست بوده که باعث شده است سامسونگ سنسور بیومتریکی گلکسی نوت 9 را در مکان بهتری نصب کند.

گلکسی نوت 9
پوستر تبلیغاتی گلکسی نوت 9 سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی نوت 9 سامسونگ

گلکسی نوت 9 قرار است که در تاریخ 2 شهریور (24 اوت) وارد بازار شود. گفته شده است که این گوشی هوشمند از یک قلم اس پن بهینه سازی شده باتری دار مجهز به قابلیت اتصالی بلوتوث، نمایشگر 6.3 اینچی QHD پلاس OLED با رزولوشن 2960 در 1440 پیکسلی، پردازشگر اگزینوس 9810 یا کوالکام اسنپدراگون 845 (بسته به مکان عرضه)، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، رم‌های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی بهره می‌برد. منابع خبری گفته‌اند که مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این محصول 1158 دلار قیمت دارد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در کنار فبلت جدیدش از ساعت هوشمند گیر اس 4 (Gear S4) هم رونمایی کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر