;
coinex

بهترین لانچرهای اندروید 2018 ؛ چگونه تجربه بهتری از اکوسیستم اندروید داشته باشیم؟

بخشی از رابط کاربری اندروید که اجازه می‌دهد صفحه خانه یک گوشی یا یک گجت را تنظیم کنیم، لانچر نام دارد. در این مطلب به معرفی بهترین لانچرهای اندروید 2018 پرداخته‌ایم.

لانچرها معمولا از صفحه خانه و کشوی نرم افزاری تشکیل شده‌اند. صفحه‌های خانه یک لانچر، فضای لازم را برای سازماندهی میانبرهای نرم افزاری و ویجت‌ها در اختیار ما می‌گذارند. هر گوشی هوشمندی یک لانچر دارد. با این حال شما می‌توانید با کمک لانچرهای عرضه شده توسط شرکت‌های ثالث، فضای متفاوتی را به گوشی خود بدهید.

بهترین لانچرهای اندروید 2018

وجود لانچرهای مختلف در فضای مجازی باعث شده است که انتخاب کردن یک مورد مناسب گاهی سخت شود، به همین دلیل در این مطلب سعی کرده‌ایم که با معرفی بهترین لانچرهای اندروید در سال 2018 این پروسه را برای شما ساده‌تر کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لانچرهای سبک با کاربرد آسان

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه‌ای به تجملات ندارید و تنها می‌خواهید نرم افزارهای مورد علاقه خود را به همراه یک یا دو ویجت در صفحه خانه گوشی خود سازماندهی کنید، باید یک لانچر سبک و سریع روی گوشی خود نصب کنید؛ یک پوسته نرم افزاری که پیچیدگی‌های زیادی نداشته باشد. اوی لانچر (Evie Launcher) و مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) دو مورد از بهترین لانچرهای اندروید 2018 هستند که برای ارائه چنین کاربردی طراحی شده‌اند.

اوی لانچر

اوی لانچر

امتیاز از 5: 4.5

اوی لانچر، یک لانچر سبک و کارآمد با قابلیت پشتیبانی موثر از فرامین لمسی شماست. این لانچر اخیرا بروزرسانی شده و هم اکنون شما می‌توانید در محیط آن از فرامین لمسی بیشتری استفاده کنید. در نسخه جدید این لانچر کاربر می‌تواند فرامین لمسی مختلف را برای کاربردهای مختلف تعیین کند.

بیشتر بخوانید: بهترین، عالی ترین و سبکترین لانچرهای اندروید کدام است؟

این لانچر کاربرد ساده و روال تنظیم سازی آسانی دارد، اما این امکان را هم برای شما فراهم می‌کند که آیکون‌های نرم افزاری موجود در صفحه خانه را به نحوی که دوست دارید، مرتب کنید. اوی لانچر کاملا رایگان بوده و کاربر را قادر می‌سازد تا از تنظیمات آن یک نسخه پشتیبانی در فضای گوگل درایو ذخیره کند.

مایکروسافت لانچر

مایکروسافت لانچر

امتیاز از 5: 3.5

شاید با خود بگویید اگر مایکروسافت یک لانچر را برای اکوسیستم اندروید بسازد، این لانچر شباهت زیادی با لانچر ویندوز فون دارد، اما این تفکر صحیح نیست. لانچر مایکروسافت هیچ شباهتی به ویندوز فون ندارد. این لانچر رایگان، محیط و تجربه استفاده از اکوسیستم اندروید را برای شما فراهم کرده، به راحتی راه اندازی می‌شود و علاوه بر این، ویجت‌های بسیار مفیدی را هم در اختیار کاربرش می‌گذارد.

مایکروسافت لانچر یک مرورگر محسوب می‌شود که با هدف ارائه یک صفحه خانه تمیز با یک نوار نرم افزاری طراحی شده است. این پوسته نرم افزاری یک فید هوشمند را هم برای داشتن دسترسی به اکانت مایکروسافت کاربر و کاربردهای روزانه تلفن به همراه یک کشو نرم افزاری برای داشتن دسترسی سریع به همه نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی ارائه می‌کند.

تنظیم کردن مایکروسافت لانچر کمی زمان بر است، اما بعد از تنظیم، می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. این لانچر به سادگی Evie Launcher نیست، اما وزن سبکی دارد و انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود، مخصوصا اگر از یک اکانت Outlook برای انجام دادن امور تحصیلی و کاری خود استفاده می‌کنید.

بهترین لانچرهای قابل تنظیم

اگر که می‌خواهید بر روی صفحه خانه گوشی خود کنترل کامل داشته و صفحه خانه گوشی هوشمندتان را آنگونه که در نظر دارید تنظیم کنید و ببینید؛ به بیش از یک شبکه نرم افزاری و یک یا دو ویجت نیاز دارید و باید یک لانچر قابل تنظیم بر روی گوشی خود نصب کنید. این لانچرها که گاهی با نام لانچرهای تم سازی هم معرفی می‌شوند، کاربردی بیش از زیباسازی صفحه خانه گوشی شما دارند و در واقع طراحی شده‌اند تا این فضا را برای کاربران خود موثرتر و کارآمدتر کنند.

لانچرهای قابل تنظیم با فراهم ساختن امکان کنترل فرامین لمسی و ابزارهای پیشرفته رابط کاربری شما را قادر می‌سازد تا نحوه ارتباط با گوشی هوشمندتان را به یک شیوه دلخواه تنظیم کنید. نوا لانچر (Nova Launcher) و اکشن لانچر (Action Launcher) دو مورد از بهترین لانچرهای اندروید 2018 هستند که برای ارائه این ویژگی‌ها طراحی شده‌اند.

نوا لانچر

نوا لانچر

امتیاز از 5: 5

نوا لانچر بیش از شش سال سن دارد. این لانچر خیلی قبل‌تر از این نیز در اکوسیستم اندروید حضور فعال داشته است. تنظیم پذیری، راحتی کاربرد و زیبایی مثال زدنی از جمله دلایل پایداری بی مانند این لانچر هستند. نوا ظاهر و  فضای یک گوشی پیکسل را به همراه کاربردهای فوق العاده یک رابط کاربری تاچ ویز به نحوی زیبا و سودمند در اختیار شما می‌گذارد.

سیستم بکاپ گیری عالی و فضایی ساده، اما کاربردی از جمله ویژگی‌های سودمندی هستند که این محصول را به یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی تبدیل کرده‌ است. اگر می‌خواهید تم‌های پیچیده بسازید یا یک لانچر هوشمندانه با ابزارهای کنترلی لمسی عالی را بر روی گوشی خود نصب کنید، نوا یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. این لانچر رایگان است، اما کاربر می‌تواند با پرداخت مبلغ 4.99 دلار کارایی بهتری را از آن دریافت کند.

اکشن لانچر

اکشن لانچر

امتیاز از 5: 5

اکشن لانچر یکی از محبوب‌ترین و بهترین لانچرهای اندروید 2018 موجود در بازار به شمار می‌آید و طراحی شده تا کاربردی سریع را در اختیار شما بگذارد. این لانچر قابل تنظیم هرآنچه را که شما می‌خواهید، از ابزارهای کنترلی لمسی پیشرفته و کاورهای زیبا گرفته تا ابزارهای سودمند برای مخفی سازی پوشه‌ها و ویجت‌های پنهان شده در زیر میانبرهای ساده نرم افزاری در اختیار شما می‌گذارد.

اکشن لانچر در پشتیبانی ویژگی‌های نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید هم سرعت و کارایی بالایی دارد. این لانچر به کارآمدی و سودمندی نوا نیست، اما توانایی بسیار بالایی در ارائه سریع ویژگی‌های مختلف دارد.

چند لانچر خوب دیگر

برخی از لانچرهای موجود در بازار سرعت و سبکی لانچرهای فوق را ندارند و نمی‌توانند کارایی و تم محصولاتی مانند نوا لانچر و اکشن لانچر را ارائه کنند، اما نباید فکر کرد که این لانچرها به هیچ وجه سودمند نخواهند بود.

لانچر Lawnchair یکی از چنین محصولاتی است که تصمیم داشتیم در این مطلب از آن هم نام ببریم، اما تیم سازنده این محصول اعلام کرد که در حال طراحی نسخه دوم این لانچر است و به همین دلیل این لانچر را در این لیست معرفی نکردیم. در حال حاضر باید صبر کنیم و ببینیم که این لانچر با چه بهینه سازی‌های جدیدی در اختیار ما قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی دو لانچر خوب و کاربردی دیگر پرداخته‌ایم.

بهترین کشو نرم افزاری ؛ اسمارت لانچر 5 (Smart Launcher 5)

اسمارت لانچر 5

امتیاز از 5: 4.5

اسمارت لانچر یکی از بازیکن‌های قدیمی اکوسیستم اندروید است. نسخه جدید این ابزار که با نام اسمارت لانچر 5 شناخته می‌شود، ویژگی‌های بسیار سودمندی را در اختیار شما می‌گذارد. سازنده این محصول یک سیستم ویجت گذاری جدید را به این لانچر اضافه کرده و قابلیت جستجوی هوشمند (Smart Search) آن را نیز ارتقاء داده است.

با این حال می‌توان گفت مشخصه‌ای که این لانچر را به یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی 2018 تبدیل کرده، کشو نرم افزاری آن است. اسمارت لانچر 5 به طور خودکار نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما را در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خرید نسخه پرو آن (Smart Launcher Pro) دسته بندی‌های مورد نظر خود را هم در آن ایجاد کرده و سربرگ‌های کشو نرم افزاری گوشی هوشمندتان را نیز بر مبنای فاکتورهای مختلف سازماندهی کنید.

اسمارت لانچر 5 می‌تواند ویژگی‌های محبوب زیادی را از یک کشو نرم افزاری قابل دسته بندی جامع و کاربردی گرفته تا چند ویجت دقیق در اختیار شما بگذارد. فرامین لمسی کاربردی و میانبرهای دو ضربه‌ای از جمله ویژگی‌هایی هستند که سودمندی یک نرم افزار خوب را برای شما دو برابر می‌کنند. اسمارت لانچر 5 یک پوسته نرم افزاری رایگان و کارآمد است، اما شما می‌توانید با پرداخت مبلغ 6.99 دلار و خرید نسخه پرو آن، کارایی بیشتری دریافت کنید.

 بهترین لانچر تجاری ؛ بلک بری لانچر (BlackBerry Launcher)

بلک بری لانچر

امتیاز از 5: 3.5

بلک بری لانچر یکی از محصولات منحصر بفردی بود که بعد از ورود شرکت بلک بری به اکوسیستم اندروید ساخته شد. این لانچر که هم اکنون در گوگل پلی هم وجود دارد، در یک قالب پایدار، امکانات متنوع و زیاد اکوسیستم اندروید را به روشی ساده در اختیار کاربرانی می‌گذارد که به تازگی وارد دنیای اندروید شده‌اند.

افرادی که در شرکت‌های تجاری و دولتی شاغل هستند از جمله کاربرانی هستند که با بلک بری لانچر ورود خود را به دنیای اندروید تجربه می‌کنند. این پوسته نرم افزاری علاوه بر ارائه ویجت‌های پاپ‌آپ و میانبرهای سودمند، شما را قادر می‌سازد تا محیط گوشی خود را به نحوی که می‌خواهید تنظیم کنید.

میانبرهای صفحه کلید بلک بری لانچر از بهترین میانبرهای اکوسیستم اندروید هستند. این میانبرها تنها برای استفاده در کنار کیبورد فیزیکی بلک بری ساخته شده‌اند، اما کاربرد آسان و تطبیق پذیری بسیار خوبی دارند. جری هیلدن برند در رابطه با این لانچر می‌گوید:

گوشی کی وان (KEYone) و میانبرهای صفحه کلید آن، به من این اجازه را می‌دهد که صفحه خانه گوشی خود را خالی کنم و تنها با نگه داشتن یک کلید از کیبورد گوشی برای مدت چند ثانیه، نرم افزاری را که می‌خواهم باز کنم. برای مثال این صفحه کلید به من اجازه می‌دهد که با فشار دادن حرف‌های A، C، G، K و S نرم افزار AC، کروم، جیمیل، اسلک و سیگنال را بر روی گوشی خود باز کنم. به کمک این ماهیت دیگر نیازی نیست که از طریق لمس کردن آیکون‌های نرم افزاری با انگشتان دست این برنامه را اجرا کنم.

بلک بری لانچر به عنوان یک لانچر تجاری تجربه استفاده بسیار خوبی را از اکوسیستم اندروید در اختیار شما می‌گذارد. این لانچر کاربردی با تکیه بر اشتراک BlackBerry Hub، تبلیغات تجاری خود را برای 30 روز حذف می‌کند. شما می‌توانید با خرید یک گوشی اندروید هم از میانبرهای صفحه کلیدی برجسته سازنده این محصول استفاده کنید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر