;
coinex

آستون مارتین وی 8 سیگنت با موتور 430 اسب بخار ؛ کوچک اما قدرتمند

آستون مارتین از مدل ارتقاء یافته خودروی کوچک شهری خود با نام آستون مارتین وی 8 سیگنت (Aston Martin V8 Cygnet) رونمایی کرد.

این کوچولوی ریزه میزه بیشتر از قد و قواره‌اش در چنته دارد. خودروساز مشهور انگلیسی در ساخت این هیولای کوچک از یک موتور 8 سیلندر خورجینی 4.7 لیتری با قدرت 430 اسب بخار استفاده کرده تا بتواند سرعت آن را از حالت سکون در عرض 4.2 ثانیه به 96 کیلومتر بر ساعت برساند.

سریع ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۸ با سرعت بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت

آستون مارتین وی 8 سیگنت می‌تواند به کمک پیشرانه خود به حداکثر سرعت 274 کیلومتر بر ساعت دست یابد. سرعت این موشک زمین به زمین در حدود 96 کیلومتر بر ساعت از سرعت مدل استاندارد سیگنت بیشتر است.

آستون مارتین وی 8 سیگنت

دیوید کینگ، نایب رئیس شرکت آستون مارتین، در مورد سیگنت وی 8 مطلب زیر را اعلام کرده است:

آستون مارتین وی 8 سیگنت ماهیت شوخ طبعی آستون مارتین و طرفداران این برند را به تصویر می‌کشد. این خودرو همچنین گواه خوبی بر استعداد مهندسی شرکت آستون مارتین است، زیرا قرار دادن پیشرانه هشت سیلندر خورجینی مدل ونتیج در بدنه کوچک و جمع و جور سیگنت چندان ساده نیست. من اطمینان دارم که این هیولای کوچک در جشنواره سرعت (Festival of Speed) همه را هیجان زده می‌کند.

سیگنت وی 8 در خانه آستون مارتین و به دست مهندسان این کمپانی ساخته شده است. نقطه شروع پروسه ساخت این اتومبیل تولید یک سیگنت راست فرمان با شاسی و پنل‌های فولادی بود. در این پروسه یک رول کیج هم به شاسی خودرو متصل شد. اتاق جلو خودرو و تونل قدرت آن هم از یک ورق فلزی ساخته شده است تا بتواند سیستم انتقال قدرت 4.7 لیتری هشت سیلندر وی شکل ونتیج اس را در خود جای دهد.

مشخصات فنی آستون مارتین DB6 MK2 Volante مدل ۱۹۶۸ ؛ خودروی ازدواج سلطنتی

فریم‌های زیرین و سیستم تعلیق سیگنت وی 8 هم از نسل قبلی آستون مارتین ونتیج گرفته شده و به همراه یک باک سوخت از جنس فولاد بر روی این خودرو نصب شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر