;
coinex

مراسم اختتامیه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه و تماشای پخش زنده آن

مراسم اختتامیه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه به دلیل زمان برگزاری آن، اهمیت فوق العاده‌ای دارد. با تکراتو جزئیات و نحوه پخش آخرین برنامه جام جهانی را دریافت نمائید.

جام جهانی روسیه، با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود. بازی‌های به یاد ماندنی تیم ملی فوتبال ایران، سقوط آلمان، برزیل، اسپانیا و… و صعود کرواسی به مرحله فینال تنها بخشی از شگفتی‌های فوتبالی این رویداد جهانی به شمار می‌رفتند.

قبل از شروع جام جهانی روسیه، حرف و حدیث‌های مختلفی در رابطه با کنسل کردن برنامه جام جهانی توسط روس‌ها بر سر زبان‌ها افتاده بود. هرچند پوتین، جاسوس جودوکاری که رئیس جمهور شد! بیدی نبود که از این بادها بلرزد. جام جهانی 2018 روسیه تقریبا بدون هیچ مشکل امنیتی برقرار شد، البته احتمالا پس از پایان مراسم اختتامیه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه و بازی فینال کمتر کسی، این روزهای روسیه را به خاطر داشته باشد…فوتبال جهانی

پر خرج ترین رویداد فوتبالی جهان در روسیه رقم خورد. برخی رسانه‌های روسی، هزینه‌هایی که روسیه برای برگزاری جام جهانی متقبل شد را، حدود 18 میلیارد دلار برآورد می‌کردند. پس از پایان جام جهانی فوتبال نیز، میزان درآمد روسیه از این رویداد بزرگ ورزشی مشخص خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: هزینه برگزاری جام جهانی در روسیه ؛ رولت روسی یا سرمایه گذاری هوشمندانه؟

علاوه بر هزینه‌های مستقیم، روس‌ها بریز و بپاش‌های فراوانی را برای این مراسم انجام دادند که شاید تمام آن‌ها قابل محاسبه نباشد. به هر حال، پایان جام جهانی 2018 روسیه نزدیک است و قبل از برگزاری فینال بازی‌های جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین مراسمات جام جهانی برگزار خواهد شد.ورد کاپ روسیه

به دلایل امنیتی و افزایش هیجان بینندگان، جزئیات کامل مراسم اختتامیه جام جهانی 2018 روسیه در دسترس نیست. ورزشگاه لوژنیکی که میزبان فینال جام جهانی است، محل برگزاری اختتامیه نیز خواهد بود. ساعت و روز برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی 17:30 به وقت مسکو در روز 15 جولای است. دقیقا یک ماه پیش در چنین روز و ساعتی یعنی، 15 ژوئن در ساعت 17:30 مراسم افتتاحیه جام جهانی برگزار شده بود.جام جهانی فوتبال روسیه 2018

در ادامه به جزئیاتی از مراسم پایانی جام جهانی روسیه خواهیم پرداخت. علاوه بر این، در مورد محل برگزاری این رقابت‌ها، نحوه دسترسی به پخش زنده و حواشی این رویداد اطلاعاتی را در دسترس شما خوانندگان گرامی قرار خواهیم داد.

محل برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی 2018 روسیه

همانند مراسم افتتاحیه، مراسم فینال نیز در ورزشگاه 81 هزار نفری لوژنیکی مسکو برگزار خواهد شد. ورزشگاه لوژنیکی، در سال 1980 نیز، میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک و بعضی بازی‌های این رویداد ورزشی بود.

بیشتر بخوانید: معرفی و مشخصات استادیوم های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به همراه تصاویر

این ورزشگاه که در دهه 1950 ساخته شده بود، در سال 2013 به طور کامل تخریب شد و به سبک روس‌ها از نو باز سازی گردید. به هر حال، این استادیوم جزو بهترین استادیوم‌های ورزشی حال حاضر دنیا، از نظر برگزاری مراسمات مهم دنیای فوتبال به شمار می‌رود.جام جهانی روسیه 2018

جزئیات مراسم اختتامیه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

ویل اسمیت بازیگر نام آشنای آمریکایی در مراسم اختتامیه جام جهانی ترانه‌ای اجرا خواهد کرد. ویل اسمیت برای فارسی زبانان، شناخته شده‌ترین چهره حاضر در این مراسم به شمار می‌رود. بازی زیبای وی در فیلم‌هایی نظیر مردان سیاه‌پوش از ذهن مخاطبین سینما پاک نخواهد شد. باید دید، با اجرای فینال، آیا وی می‌تواند از خود خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن مخاطبین دنیای فوتبال نیز به جای بگذارد؟

بیشتر بخوانید: تکنولوژی توپ فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ ؛ از ماهواره‌ها تا ریزتراشه‌های تل‌استار ۱۸

دوران طلایی ویل اسمیت، احتمالا در سال‌های 2007 و 2008 رقم خورده بود. در این سال‌ها، علاوه بر اینکه وی به عنوان پر درآمدترین بازیگر جهان شناخته شده بود، نیوز ویک از او به عنوان پر قدرت‌ترین بازیگر هالیوود نام برده بود. او چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و دو بار نامزد جایزه اسکار شده است.ویل اسمیت جام جهانی

به هر حال، وب‌سایت رسمی فیفا به نقل از ویل اسمیت، می‌نویسد:

جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی جهان است، زمانی که از من خواسته شد، بخشی از آن باشم، حتی نمی‌توانستم در مورد آن فکر کنم. جام جهانی، جادویی و سرشار از انرژی جهانی است. من عاشق این هستم که بخشی از آن باشم. برای من، کرواسی و روسیه بسیار به یاد ماندنی هستند. دروازه بان کرواسی محشر بود، من عاشق کریستیانو –رونالدو- هستم. او عالی است. کارهایی که او می‌کند و با مردم تعامل ایجاد می‌کند، فوق العاده است.

“نیکی جم” نیز به همراه “ویل اسمیت” و “ارا استرفی” به اجرای ترانه لیو ایت آپ در مراسم اختتامیه خواهد پرداخت. او نیز همانند ویل اسمیت بازیگری را در کارنامه خود ثبت کرده است. احتمالا در “تریپل اکس” بازی وی را به خاطر می‌آورید. او نیز در کنفرانس خبری که در این باره داشت، چنین می‌گوید:

اجرای آهنگ جام جهانی، یک رویا بود که به حقیقت پیوست. من بسیار خوشحالم و البته استرس نیز دارم. این یک اجرای بسیار بزرگ است. این نمایش را ببینید، چرا که سرشار از سوپرایز است.

ارا استرفی، جوانترین فرد در بین برگزار کنندگان مراسم اختتامیه جام جهانی به شمار می‌رود. این خواننده 24 ساله آلبانیایی تبار، به سرعت پله‌های ترقی را پیموده است.

بیشتر بخوانید: متن آهنگ‌های جام جهانی فوتبال در ۱۰ دوره گذشته

ارا استرفی در سال 2016 و پس از انتشار چند آهنگ، به طور باور نکردنی به شهرتی جهانی دست یافت. مشهورترین ترانه او، به جز لیو ایت آپ، بون بون است که او را یک شبه به شهرت رسانید. او در رابطه با اجرای خود چنین می‌گوید:

گردهم آوردن تمام ملت‌ها از طریق موزیک بسیار هیجان انگیز است و من از اینجا بودن، احساس افتخار می‌کنم. مسکو شهر زیبایی است که مردمان خون گرم و مهربانی دارد.

مراسم اختتامیه، نیم ساعت قبل از شروع بازی فینال بین فرانسه و کرواسی، در ساعت 19 در روز یکشنبه بیست‌وچهارم تیر به وقت تهران آغاز خواهد شد.اختتامیه جام جهانی

نحوه تماشای اختتامیه جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

برای تماشای پخش زنده مراسم اختتامیه جام جهانی 2018 می‌توانیداز کانال های مختلفی استفاده کنید. شبکه فاکس اسپورت به زبان انگلیسی مراسم اختتامیه جام جهانی را به صورت زنده و جهانی پوشش می‌دهد. در صورتیکه، به امکانات دریافت این شبکه دسترسی دارید، به سادگی می‌توانید این مراسم را تماشا کنید.

ترین‌های جام جهانی ؛ جامع‌ترین معرفی “ترین های جام جهانی فوتبال” به زبان فارسی

از سوی دیگر، با دسترسی به اینترنت پر سرعت، از طریق وب سایت fubo.tv می‌توانید، این برنامه را به طور رایگان مشاهده کنید. توجه داشته باشید، برای دسترسی به پخش زنده فوتبال از طریق این وب سایت، نیاز به ساخت یک اکانت دارید، البته پخش رایگان تنها به طور موقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. -در صورتی که به امکانات مورد نیاز برای ثبت نام در این وب سایت دسترسی ندارید، می‌توانید از هویت‌ افراد دیگری استفاده کنید…-  لینک دسترسی به این وب سایت در قسمت منابع موجود است.فینال جام جهانی روسیه

در صورتیکه که به بی بی سی آی پلیر نیز دسترسی داشته باشید، تماشای مراسم اختتامیه به صورت زنده برای شما امکان پذیر است. هرچند این گزینه نیز بیشتر برای ساکنین اروپا و آمریکای شمالی مناسب است.

اپلیکیشن‌هایی نظیر سونی لایو اپ و جایو تی وی اپ نیز قابلیت نمایش مراسم اختتامیه جام جهانی 2018 را برای شما خواهند داشت. در صورتیکه برای ساخت اکانت موقت در سونی لایو اپ نیز به مشکل خوردید، می‌توانید از دوستانی که در خارج از کشور دارید، کمک بگیرید. در نهایت، نگران از دست دادن مراسم اختتامیه نباشید. در بدترین حالت، می‌توانید این مراسم را از طریق تورنت دانلود کنید!جام جهانی روسیه 2018

منابع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر