;
coinex

نوکیا 9 در یک کانسپت جدید ظاهر شد

یک ماه پیش شرکت HMD Global سه گوشی تجاری جدید را معرفی کرد. ظاهرا این سازنده پرکار وارد پروسه ساخت یک گوشی پرچمدار جدید به نام نوکیا 9 (Nokia 9) شده است.

گوشی‌هایی که ماه گذشته توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شدند نوکیا 2.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 نام دارند. گوشی نوکیا 9 این شرکت احتمالا جانشین مدل مشهور نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) خواهد بود. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری به یک کاور شیشه‌ای 3 بعدی منحنی شکل و فریم فلزی مجهز شده است. در مجموع می‌توان گفت که این فریم با در نظرگیری کامل اصل تقارن ساخته شده است.

نوکیا 9

بر اساس عکس‌های منتشر شده از نوکیا 9، احتمالا این گوشی پرچمدار در 4 رنگ متفاوت عرضه می‌شود. البته تا زمانی که این محصول وارد بازار نشود نمی‌توان گفت که اچ ام دی گلوبال آن را واقعا با چه سبک طراحی و در چه رنگ‌هایی ارائه می‌کند.

نوکیا 9

مشخصات نوکیا 9

این گوشی هوشمند ترکیبی از یک پردازنده اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری غیرقابل دسترس 4000 میلی‌آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی فناوری‌های شارژ بی سیم و شارژ سریع است.


تماشا کنید: باز هم دوربین سه‌گانه اما این‌بار در نوکیا ۹ ایکس


از دیگر مشخصات این اسمارت فون پیشرفته می‌توان به یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه 13 مگاپیکسلی با توانایی ارائه تایمر خودکار HRD و چند قابلیت نرم افزاری دیگر اشاره کرد. چنین ترکیبی می‌تواند نوکیا 9 را از نظر عملکرد باتری و دوربین به یک گوشی قدرتمند تبدیل کند.

نوکیا 9

رونمایی از نوکیا 9 از سال گذشته وارد شایعات صنعت موبایل شد، اما هنوز زمان معرفی و یا عرضه آن مشخص نشده است. می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند پرچمدار حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. چند وقت پیش یک کلیپ ویدیویی هم از نوکیا 9 با دوربین سه گانه در فضای مجازی منتشر شد.

نوکیا 9

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر