;
coinex

پینگ پونگ رسانه ای آذری جهرمی با سردار جلالی؛ پاسخ وزیر ارتباطات به بیانیه سازمان پدافند غیرعامل

پینگ پونگ رسانه ای آذری جهرمی با سردار جلالی ادامه دارد. بعد از اینکه بیانیه سازمان پدافند غیرعامل در واکنش به اقدامات جهرمی منتشر شد، جهرمی هم پاسخ داد.

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل در انتقاد به فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی در کشور حتی بعد از فیلترینگ تلگرام، اعلام کرد که 200 سروری که به تلگرام طلایی اختصاص داده شده در طبقه 9 ساختمان وزارت ارتباطات قرار دارد. وزیر ارتباطت هم به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و گفت که چنین چیزی صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: عدم حضور سرورهای هاتگرام و تلگرام طلایی در ساختمان وزارت ارتباطات


آذری جهرمی در ادامه از خبرنگاران خواست تا برای بازدید از این ساختمان در محل حاضر شوند. پس از بازدید مشخص شد که هیچ سروری در این مکان حضور ندارد. سازمان پدافند غیرعامل هم در بیانیه‌ای به این اقدام وزیر ارتباطات پاسخ داد.


بیشتر بخوانید: جدال بر سر محل سرورهای تلگرام طلایی و هاتگرام ؛ واکنش تند وزیر ارتباطات به سردار جلالی


بیانیه سازمان پدافند غیرعامل در پاسخ به اقدام جهرمی

این سازمان اعلام کرد که حسب تصویت مراجع قضایی هرگونه فعالیت تلگرام در کشور غیرقانونی است و همه دستگاه‌ها باید فعالیت در بستر نسخه‌های رسمی و غیر رسمی این نرم افزار را متوقف کنند. همچنین گفته شده که آذری جهرمی به جای دعوت خبرنگاران بهتر بود کارشناسان فنی، قضایی و امنیتی را دعوت می‌کرد.

همچنین این سازمان وزیر ارتباطات را دعوت کرده تا حوصله و اشراف بیشتری بر زیر مجموعه خود داشته باشد.

در آخر اعلام شده که سازمان پدافند غیرعامل کشور بر خلاف برخی دستگاه‌ها در صیانت از منافع ملی و رعایت قانون با کسی رو دربایستی ندارد و از برگزاری شو‌های رسانه‌ای تخریبی نمی‌هراسد.


بیشتر بخوانید: شوی تخریبی رسانه ای ما را نمی ترساند ؛ بیانیه سازمان پدافند غیرعامل در واکنش به دعوت آذری جهرمی از خبرنگاران


پینگ پونگ رسانه ای آذری جهرمی با سردار جلالی

در ادامه آذری جهرمی در پاسخ به این بیانیه اعلام کرد که وقتی کسی کار تبلیغاتی انجام می‌دهد باید جواب وی را با کار تبلیغاتی داد. اینکه با جزئیات گفته شده در طبقه نهم یکی از ساختمان‌های وزارت ارتباطات چنین تجهیزاتی وجود دارد، مخاطب نهایی تصور می‌کند که حتما صحت دارد و آن را باور می‌کند.

آذری جهرمی ادامه داد که آنها به جای اینکه بگویند اقدام وزارت ارتباطات تبلیغاتی بوده، باید پاسخ دهند که چرا آنها پیش از این اقدام، چنین ادعایی مطرح کرده‌اند.

آذری جهرمی اعلام کرد که این پینگ پونگ رسانه ای خیلی به مصلحت نیست ولی این وزارتخانه بر ادعای خود مبنی بر اینکه امکاناتی در اختیار آنها قرار نداده، ایستاده است.

وی ادامه داد که تصمیم‌گیری درباره فعالیت دو نسخه از تلگرام تا زمان گذار در مرکز ملی اتخاذ شده و اینکه دو سه دستگاه برخلاف قانون درباره این تصمیم‌گیری صحبت کنند و به دولت تهمت بزنند همچنان مورد سوال است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر