;
coinex

اصلاح تعرفه های اینترنت تا پایان تابستان ؛ قیمت ها آزادسازی می شوند

اصلاح تعرفه های اینترنت و آزادسازی این تعرفه‌ها، قرار است با هدف رقابتی کردن این بخش تا پایان تابستان سال جاری انجام شود.

به گزارش تکراتو، حسین فلاح جوشقانی خبر از اصلاح تعرفه های اینترنت و آزادسازی قیمت‌ها داده است. وی هدف از انجام این کار را رقابتی کردن این بخش اعلام نمود و ادامه داد که با اپراتورها جلساتی داشته‌اند و تصمیمات و پیشنهاداتی برای بهتر شدن ارائه اینترنت مطرح شده است.

اصلاح تعرفه های اینترنت تا پایان تابستان

جوشقانی به نظرسنجی اصلاح تعرفه های اینترنت تا پایان تابستان اشاره کرد و گفت اپراتورهای ارتباطی و سازمان نظام صنفی یارانه‌ای در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. در حوزه اصلاح تعرفه های اینترنت ، بحث آزادسازی قیمت‌ها در بخش خرده‌فروشی و ارائه خدمات به مشترکان نهایی مطرح شده و قرار است تا پایان تابستان، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نسبت به این موضوع رای مثبت بدهد.

پیش‌نویس این اصلاحیه بر روی سایت سازمان تنظیم مقررات قرار دارد و اپراتورها دو هفته زمان دارند که نظرات و پیشنهادات خود را به رگولاتوری اعلام کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر