;
coinex

ماشین پرنده رولز رویس ؛ رویای آینده صنعت حمل و نقل جهان

ماشین پرنده رولز رویس ؛ رویایی است که این خودروساز بزرگ آن را در سر می‌پروراند. این شرکت به زودی جزئیات بیشتری از کانسپت ماشین پرنده خود ارائه می‌دهد. 

شرکت‌های کمی در جهان مشغول کار بر روی تاکسی‌های پرنده و ماشین‌های عمود پرواز هستند. اوبر ادعا می‌کند که به زودی ناوگانی از تاکسی‌های پرنده را توسعه خواهد داد و اکنون خبر می‌رسد که ماشین پرنده رولز رویس نیز در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اولین ماشین پرنده ساخت ایران

ماشین پرنده رولز رویس (Rolls-Royce)

رولز رویس یک شرکت خودروساز انگلیسی است که بیشتر مردم آن را به خاطر ساخت خودروهای لوکس می‌شناسند، اما تولید خودرو تنها بخشی از فعالیت‌های این برند بریتانیایی است. این شرکت تجربه فراوانی نیز در ساخت موتور هواپیما دارد.

ماشین پرنده رولز رویس

این شرکت اکنون قصد دارد تا ماشین پرنده الکتریکی بسازد که بتواند به شکل عمودی پرواز کرده و فرود بیاید. این وسیله نقلیه عمود پرواز قابلیت حمل 5 مسافر را نیز خواهد داشت.

سیستم نیروی محرکه‌ای که برای تاکسی پرنده رولز رویس در نظر گرفته شده، این ماشین را قادر می‌سازد تا با سرعتی حدود 250 مایل بر ساعت (کمی بیش از 400 کیلومتر در ساعت)، بیش از 500 مایل (حدود 800 کیلومتر) را طی کند.

تماشا کنید: تست‌های اولیه تاکسی پرنده خودران در دبی آغاز شد

این کانسپت از تکنولوژی توربین گازی برای تولید برق 6 موتور الکتریکی خود استفاده کرده و با توجه به مشخصات اینگونه موتورها، سر و صدای کمی نیز خواهد داشت. از آنجایی که بالهای این تاکسی پرنده قادر به چرخش 90 درجه‌ای هستند، فرود و یا نشستن آن در باند فرودگاه و یا باند هلیکوپتر به آسانی صورت می‌گیرد.

جزئیات بیشتری از ماشین پرنده رولز رویس در اواخر هفته جاری و در نمایشگاه هوایی فارن‌بورو (Farnborough) بدست خواهد آمد.

آخرین اخبار اتومبیل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر