;
coinex

افزایش فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸ تا 100 میلیون دستگاه

فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸ بیش از 100 میلیون دستگاه اعلام شده است. این کمپانی در مراسم معرفی Nova3 این موضوع را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، ریچارد یو از مدیران شرکت هواوی از رکورد فروش جدید این کمپانی در سال 2018 نسبت به سال گذشته پرده برداشته و بیان کرده که تا امروز فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸ ، بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه بوده است.

افزایش فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸

هواوی همواره در حال به دست آوردن موفقیت‌های بیشتر بوده است. در سال ۲۰۱۵ هواوی در تاریخ ۲۲ دسامبر به این نقطه رسید ولی سال ۲۰۱۶ تا ۱۴ اکتبر  چنین اتفاقی رخ نداد. سال گذشته هم اوضاع کمی برای این کمپانی مناسب شد و توانست 12 سپتامبر ۱۰۰ میلیونی شود.  ولی هواوی اکنون در ماه جولای سال ۲۰۱۸ توانسته به این موفقیت دست یابد.

افزایش فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸ تا 100 میلیون دستگاه

بنابراین هواوی باز هم خواهد توانست رکوردهای بیشتری را  به دست آورد چون تقریبا نیمی از سال ۲۰۱۸ هنوز باقی مانده و فصل تعطیات و فروش پاییز و زمستان نیز آغاز نشده است.  ریچارد یو امیدوار است که تا آخرین روز سال ۲۰۱۸ یعنی ۳۱ دسامبر، شرکتش بتواند به فروش ۲۰۰ میلیون واحد موبایل برسد.

فروش محصولات هواوی در سال ۲۰۱۸ تاکنون بسیار مناسب بوده و فروش P20 و P20 Pro هم بالا بوده است. مجموع واحدهای فروخته شده از این دو مدل، از ۶ میلیون بیشتر بوده است. در مقایسه با ۷ سال گذشته، رشد فروش تلفن‌های همراه هواوی ۵۱ برابر شده و این نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش برای افزایش فروش و تصاحب بازار است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: GSM Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر