;
coinex

تعداد کاربران پیام‌رسان بله از مرز 2 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربران پیام‌رسان بله در هفته گذشته از مرز 2 میلیون نفر گذشت. پیام‌رسان بله یک پیام‌رسان اجتماعی مالی است که توسط بانک مرکزی و در راستای بهبود شرایط کسب و کارها پشتیبانی می‌شود.

پیام‌رسان بله شبکه‌ای اجتماعی و پیام‌رسان است و امکاناتی را برای اشخاص و کسب و کارها مهیا کرده است. انجام تبادلات مالی در بستر این اپلیکیشن امکان پذیر است. با استفاده از بله می‌توان انتقال پول (کارت به کارت)، پرداخت قبض، خرید شارژ، استعلام قبض موبایل، پرداخت عوارض خروج از کشور، گرفتن موجودی حساب بانکی و سایر خدمات مرتبط با فعالیت‌ها تجاری را در کنار استفاده‌های اجتماعی نظیر کانال، گروه و چت خصوصی انجام داد.


بیشتر بخوانید : بررسی پیام رسان بله ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی بله بدانید


بله پیام‌رسانی است که اشخاص و کسب و کار‌ها می‌توانند در بستر پیام‌رسانی و مالی آن فعالیت‌های مختلف مانند فروش کالا یا خدمات، جمع‌آوری پول برای اهداف خیریه و انتفاعی، ارتباطات لحظه‌ای با مشتریان، جمع‌آوری شارژ ساختمان و … را به انجام برسانند. پیام‌رسان بله یک بستر اجتماعی-مالی است که در آن به راحتی ارسال پیام و تصویر، می‌توانید پول جابجا کنید، خرید کنید و کسب‌وکار راه بیاندازید.

بیشتر بخوانید :

تعداد کاربران پیام‌رسان بله در هفته‌ای که گذشت از مرز 2 میلیون نفر گذشت. در صفحه توئیتر این پیام‌رسان () آمده است :

شب گذشته تعداد اعضای «بله» از مرز دو میلیون نفر گذشت! #رشد

در یک سال گذشته برای «بله» بیش از افزایش عضویت‌ها، افزایش اعضای فعال اهمیت داشت. این هدف با رشد طبیعی ممکن می‌شود که بیش از تبلیغات بر تجربه‌ی کاربری و حفظ پایداری سامانه تکیه دارد. در این مسیر کاربرانی برای ما اولویت دارند که این پلتفرم را دوست داشته باشند و به آن افتخار کنند.

تعداد کاربران پیام‌رسان بله
اعتبار : توئیتر

بهترین شکل تبلیغ این پلتفرم، تبلیغ فرد به فرد و چهره به چهره است؛ بیش از همه روی حمایت و تبلیغ شما کاربران عزیز «بله» حساب کرده‌ایم. ممنون که با فعالیت در این شبکه، تحمل ضعف‌های موقت و ارسال بازخوردها به تیم توسعه، به رشد این پلتفرم کمک می‌کنید.

پیام‌رسان بله
اعتبار : توئیتر

بیشتر بخوانید :

منبع : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام و ممنون از لطفی که در انتشار این خبر نسبت به «بله» داشتید ولی لازم دونستم این موارد اصلاحی را به عرض برسانم:
    «بله» در شروع توسط شرکت النون شروع به کار کرد و سپس با فروش سهام به هلدینگ داده‌ورزی سداد جذب سرمایه کرد. بخش عمده‌ی سهام هلدینگ سداد نیز به بانک ملی ایران تعلق دارد. زین رو بخشی از متن که نوشته شده «پیام‌رسان بله یک پیام‌رسان اجتماعی مالی است که توسط بانک مرکزی برای کسب و کارها توسعه داده شده است» نیاز به اصلاح دارد.

    پاسخ

    سلام. بله حق با شماست. اصلاح شد!

    پاسخ