;
coinex

افزایش قابلیت های گوگل اسیستنت به دنبال نارضایتی کاربران

قابلیت های گوگل اسیستنت قرار است افزایش یابد و با آپدیت بعدی کاربردی‌تر از همیشه شود. هدف گوگل از این اقدام جلب رضایت کاربران بوده است.

به گزارش تکراتو، مدت‌ها پیش بود که که گوگل تصمیم گرفت تا Google Now را جایگزین یک فید خبری جدید کند. اما وجود مشکلاتی در این زمینه باعث اعتراض کاربران شد. افزایش نارضایتی کاربران باعث شد تا گوگل بعضی از قابلیت‌های قدیمی گوگل ناو را به دستیار جدید، یعنی گوگل اسیستنت اضافه کند.

افزایش قابلیت های گوگل اسیستنت

یکی از این قابلیت‌های مهمی که گوگل از آن تحت عنوان Visual Snapshot  یاد می‌کند، صفحه‌ای است که چکیده‌ای از اطلاعات مفید را بسته به زمان روز، موقعیت جغرافیایی و آخرین تعامل‌‌ها با دستیار هوشمند، به کاربر ارائه می‌کند.

این ویژگی قرار است به زودی به نسخه‌های iOS و اندروید گوگل اسیستنت اضافه شود و یک آیکن مجزا در گوشه بالا و سمت راست اپلیکیشن به آن اختصاص یابد. در این حالت کاربران می‌توانند همزمان با باز کردن اپلیکیشن گوگل اسیستنت، نگاهی هم به این قابلیت و محتوایی که ارائه کرده داشته باشند.

گوگل اعلام کرده که قابلیت ویژوال اسنپ‌شات در ماه‌های آینده می‌تواند اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه کند زیرا تعامل با سرویس‌های دیگری مانند گوگل کیپ، Any.do، Todoist  و جستجوگر بینگ هم در برنامه‌های اهالی مانتین ویو قرار دارد.

بخش دیسکاوری هم به قابلیت های گوگل اسیستنت اضافه خواهد شد. هدف از این امر این است که فعالیت‌های دور و اطراف را به کاربران نمایش دهد و پیشنهاداتی به کاربران ارائه دهد. برای استفاده از قابلیت های گوگل اسیستنت ، لازم است نوتیفیکیشن‌های آن فعال باشند تا از آنها باخبر شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر