;
coinex

تبادل آسان اطلاعات با پروژه انتقال داده؛ همکاری بزرگان دنیای تکنولوژی

گوگل، فیسبوک، مایکروسافت و توییتر سعی در تبادل آسان اطلاعات با استفاده از پروژه انتقال داده را دارند. روش‌های جدیدی برای انتقال داده‌ها بین پلتفرم‌ها استفاده می‌شود.

به گزارش تکراتو، گوگل اعلام کرده که پروژه انتقال داده باعث تبادل آسان اطلاعات می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌های خود را به طور مستقیم و بدون نیاز به دانلود و آپلود مجدد، به سرویس‌های دیگر منتقل کنند. فیسبوک و توییتر به بیان بخش اصلی ایده پرداخته‌اند اما گوگل موضوع را دقیق‌تر بررسی کرده است.

تبادل آسان اطلاعات با پروژه انتقال داده

تبادل آسان اطلاعات با پروژه انتقال داده

پروژه انتقال داده اولین بار در سال 2017 کلید خورد. این پروژه به صورت کد منبع باز طراحی شد و در مراحل اولیه خود قرار دارد. حضور این شرکت‌های مطرح در این پروژه می‌تواند، رشد سریعتر آن را به دنبال داشته باشد.

نسخه کنونی پروژه انتقال داده، از انتقال مرتبط با تصاویر، ایمیل‌ها، اطلاعات تماس، تقویم و وظایف به واسطه API هایی از گوگل، مایکروسافت، توییتر، فلیکر، اینستاگرام، SmugMug  و میلک پشتیبانی می‌کند.

گوگل در مورد تبادل آسان اطلاعات در این پروژه، اعلام کرده که، خدماتی که برای انتقال داده استفاده می‌شوند، به شیوه‌ای کار می‌کنند که پیش از انتقال اطلاعات، نیاز به هویت سنجی هر حساب وجود داشته باشد و تمامی گواهینامه‌ها و اطلاعات کاربران رمزنگاری شوند.

البته سرویس‌هایی که می‌خواهند در پروژه انتقال داده ثبت نام کنند، باید از قابلیت‌های امنیتی فعلی خود بهره ببرند. این مسئله مشکلات انتقال داده به کاربران را کاهش می‌دهد.

.

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر