;
coinex

با یک قابلیت جدید از پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس جلوگیری کنید

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس ممکن شد. این مرورگر محبوب قابلیتی ارائه داده که از طریق آن می‌توان از پخش خودکار ویدیوها جلوگیری کرد.

به گزارش تکراتو، بالاخره قابلیت جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس هم به این مرورگر اضافه شد. از این پس پخش غیرمنتظره یک آهنگ یا ویدیوی تبلیغاتی نمی‌تواند شما را آزار دهد.

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در فایرفاکس

موزیلا ابزار متوقف‌کننده تبلیغات ویدیویی را به مرورگر Firefox Nightly  خود اضافه کرده است. این ابزار پیش از اینکه وبسایت‌ها را مرور کند از کاربر می‌پرسد که با ویدیوها و موزیک‌های دارای پخش خودکار چگونه رفتار کند. اگر کاربری به طور پیش‌فرض همه را مسدود کند، هنگام مرور سایت‌‌ها دیگر شاهد پخش خودکار ویدیوها نخواهد بود.

اضافه شدن این قابلیت نشان می‌دهد که موزیلا قصد دارد   از کاربران در برابر وبسایت‌های مزاحم و تبلیغات ناخواسته، محافظت کند. البته این اقدام برای وبسایت‌هایی که سیستم درآمدزایی تبلیغات محور دارند هر روز مشکل و مشکل‌تر می‌شود.

این ویژگی فعلا برای فایرفاکس نایتلی منتشر شده، اما قرار است در ماه اکتبر به مرورگر اصلی فایرفاکس هم اضافه شود. منتظر اضافه شدن این قابلیت باشید.

.

منبع: CNET

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر