;
coinex

شیائومی از ساعت هوشمند کودکان رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند کودکان کودکان رونمایی کرد. این کمپانی این ساعت را با تمرکز بر کودکان طراحی کرده به گونه‌ای که مناسب آنها باشد.

به گزارش تکراتو، ساعت هوشمند کودکان شیائومی Mi Bunny Watch 3  نام دارد و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که می‌تواند از هر نظر برای کودکان مناسب باشد.

رونمایی شیائومی از ساعت هوشمند کودکان

ساعت هوشمند کودکان شیلئومی از یک اسلات نانو سیم بهره برده که با شبکه4G  سازگار است. این ساعت دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ۳۰ درجه‌ای و اپلیکیشنی ویژه برای شناسایی گیاهان مختلف است که به کودکان در آشنایی طبیعت کمک می‌کند. دوربین این گجت به صورت مجزا قابلیت تصویربرداری با رزولوشن HD را دارد.

نمایشگر ۱.۴۱ اینچی Bunny Watch 3 از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و پنل امولد بهره برده و روی آن شیشه محافظ ۲.۵ بعدی گوریلا گلس قرار گرفته است. گفته شده که GPS  داخلی این ساعت به والدین کمک می‌کند تا مکان‌هایی که کودک در آنجا حضور داشته را ردیابی کنند و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمایند.

ساعت هوشمند کودکان

از دیگر قابلیت‌های Mi Bunny Watch 3 می‌توان به رهگیری فعالیت‌های فیزیکی، دستیار هوشمند برای پخش موزیک، آلارم، بازی و غیره اشاره نمود. ظرفیت واقعی باتری این ساعت اعلام نشده اما شیائومی گفته است که انرژی لازم برای ۳۰ ساعت را تامین می‌کند و در مدت ۵۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IPX7  باعث شده این گجت در برابر نفوذ آب تا عمق اندک مقاوم باشد. این ساعت یک بند پلاستیکی Mi Bunny Watch 3  با ابعاد ۴۳ در ۲۲۰ در  ۱۵ میلیمتر دارد که از مواد بهداشتی ساخته شده و برای پوست دست حساسیتی به همراه ندارند. وزن کل ساعت هم ۵۱ گرم است.

قیمت ساعت هوشمند کودکان شیائومی ۵۹۹ یوان چین، معادل ۹۰ دلار است. این ساعت در رنگ‌های آبی و صورتی عرضه شده است.

.

منبع: GSMArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر