;
coinex

عرضه گوشی های توقیف شده به بازار تا پایان هفته

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش برای عرضه گوشی های توقیف شده به بازار خبر داد. به گفته وی، ۱۰۰ هزار گوشی توقیف‌شده تا پایان هفته عرضه می‌شوند.

به گزارش تکراتو، مدتی است به دلیل نوسانات نرخ دلار قیمت کالاهایی چون موبایل افزایش یافته است. البته در این  بین تخلفاتی هم رخ داد و تعدادی اقدام به احتکار گوشی‌های موبایل به منظور فروش آنها به قیمت‌های بیشتر نمودند.

در ادامه گوشی‌های احتکار شده توقیف شدند و قرار است به بازار عرضه شوند.

تلاش برای عرضه گوشی های توقیف شده به بازار

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه همایش پست‌بانک، در مورد عرضه گوشی های توقیف شده به بازار سخن گفت و اعلام کرد که هنوز نه آن ۱۰۰ هزار گوشی که قرار بود به بازار عرضه شوند، عرضه شده‌اند و نه هنوز درباره ارز، تثبیتی رخ داده است.

وزیر ارتباطات اعلام کرد که امروز در هیات دولت در این مورد با وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت کرده و قرار است کارها سریعتر انجام شوند. وی در ادامه به مشکل نرخ ارز به عنوان دیگر فاکتور اثرگذار در افزایش قیمت گوشی‌ها اشاره کرد.

به گفته وزیر ارتباطات قرار است رئیس‌ جدید بانک مرکزی با سیاست‌هایی که دارد، سریع‌تر آرامش را به بازار ارز برگرداند و به نوعی بازار کنترل شود.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر