;
coinex

ورود به حساب کاربری بدون رمز عبور ؛ پشتیبانی اِج از احراز هویت در وب

از این پس با پشتیبانی مرورگر اج از احراز هویت در وب می‌توان بدون رمز عبور به حساب کاربری خود وارد شد. مایکروسافت اج از این استاندارد پشتیبانی می‌کند.

به گزارش تکراتو، مرور اج که محصول مایکروسافت است، از Web Authentication پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به صورتی است که دیگر کاربران نیازی به رمز عبور نخواهند داشت و می‌توانند به سادگی وارد حساب‌های کاربری خود شوند. مایکروسافت حضور این قابلیت در اج را تایید کرده‌ است.


بیشتر بخوانید: هک تایید هویت دو مرحله ای ؛ آشکار شدن نقض های امنیتی


پشتیبانی اج از قابلیت احراز هویت در وب

از این پس لازم نیست کاربران مرورگر مایکروسافت، رمزهای طولانی را به خاطر بسپارند بلکه می‌توانند از روش‌های جایگزین استفاده نمایند. هر بار که کاربری بخواهد به حساب کاربری‌ خود وارد شود، وب‌سایت، درخواستی می‌فرستد و حالا کافیست از اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره یا کلیدهای یو اس، برای احرازهویت استفاده شود. لازم به ذکر است برای استفاده از این استانداردها، سیستم باید سخت افزار مورد نیاز (مثلا حسگر اثر انگشت) را داشته باشد.

یکی از مسائلی که احراز هویت در وب با آن سر و کار دارد، نبود نرم افزار جداگانه برای ذخیره اطلاعات روی کامپیوتر است. در مرورگر مایکروسافت نیز این مبادله‌ی اطلاعات بین کاربر و سیستم، توسط مایکروسافت اج و وب سایت پشتیبانی انجام می‌شود و به گفته‌ی مایکروسافت دیگر راهی برای هک رمزها وجود نخواهد داشت.

این روش احراز هویت هم اکنون در بیلدهای 17723 و بالاتر فعال است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Mspoweruser

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر