;
coinex

خلاصه‌ای از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2018

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ هم به پایان رسید. دیروز 9 مردادماه 97، آخرین روز برگزاری این نمایشگاه بود.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

استارتاپ‌ها و شرکت‌های مختلف در زمینه فناوری و الکترونیک امسال نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. تعداد زیادی بازدید کننده از سراسر ایران به این نمایشگاه آمده بودند تا بتوانند از محصولات و تولیدات روز دنیای فناوری اطلاعات باخبر شوند و حتی بتوانند با گروهی از این شرکت‌ها همکاری کنند.


بیشتر بخوانید : با مستر بلیط در نمایشگاه الکامپ ؛ بلیط سفر در دستان شماست


بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

استارتاپ‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در سالن‌های مختلفی حضور داشتند. هر کدام از آنها در تلاش بودند تا با استفاده از توضیحات شفاهی، کاتالوگ و … فعالیت خود را برای بازدیدکنندگان توضیح دهند. در مقابل تمام غرفه‌ها نیز تعداد زیادی بازدیدکننده مشتاق وجود داشت که مایل بودند در مورد آن کسب و کار اطلاعاتی بیشتر به دست آورند.

سورنا ستاری در نمایشگاه الکامپ

حوزه کاری کسب و کارهایی که در الکامپ غرفه داشتند را می‌توان در دسته های زیر قرار داد:

  • حوزه خودرو و تعمیرات آن
  • ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف مانند نظافت منزل، محل کار و سایر خدمات
  • ارائه خدمات ترجمه
  • خدمات تولید محتوا برای کسب و کارها
  • انجام فعالیت در زمینه هدیه و راحت کردن خریدها
  • در زمینه کاریابی
  • شتاب دهی و ارائه خدمات به استارتاپ‌ها
  • تولید بازی
  • فین تک‌ها و حوزه مالی
  • انواع سایت‌های فروش
  • امنیت و شبکه

در مدت دایر بودن نمایشگاه تعدادی از مسئولین کشور نیز از آن بازدید کردند. مسئولین علاوه بر بازدید از سایر سالن‌ها از سالن مربوط به استارتاپ‌ها نیز دیدن کردند.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌ساز مستر ۲ اپ در الکامپ ۹۷ ؛ برای وب‌سایت خود اپلیکیشن بسازید


سورنا ستاری در نمایشگاه الکامپ

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دکتر سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه حضور داشتند. آنها از غرفه‌های مختلف بازدید کرده و سوالات مختلفی را از افراد در مورد کسب و کارهای آنها پرسیدند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2018 دیروز به کار خود پایان داد

خوردنی‌ها و بازی‌های نمایشگاه الکامپ 97

بسیاری از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان بازی‌هایی را نیز ترتیب داده بودند. از جمله این بازی‌ها می‌توان، گردونه‌ی شانس، تمرکز، پرتاب، بازی کامپیوتری، مسابقه انتخاب تیتر برای کسب و کارها و قرعه کشی، بازی گلف و … را نام برد. برای انجام این بازی‌ها بازدیدکنندگان در مقابل غرفه‌ها صف کشیده بودند.


بیشتر بخوانید:  آشنایی با وب‌سایت IR-XE در الکامپ تهران ۹۷ ؛ مرجع قیمت ارز دیجیتال در بازار ایران


بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

هر کدام از غرفه‌ها خوردنی‌هایی را نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته بودند و سعی داشتند از بازدیدکنندگان به صورتی مناسب پذیرایی کنند. بسیاری از غرفه‌ها هم بازی‌ها و خوردنی‌هایی را با هم برای بازدیدکنندگان ترتیب داده بودند.

سورنا ستاری در نمایشگاه الکامپ

غرفه رد کالا که خود در زمینه حراجی آنلاین فعالیت داشت، در همان غرفه خود حراجی‌هایی را برای بازدید کنندگان در نظر گرفته بود که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: حراجی آنلاین ردکالا ؛ آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷


سورنا ستاری در نمایشگاه الکامپ

صحبت‌های بازدیدکنندگان درباره الکامپ 97

بازدیدکنندگان از هر رده‌ی سنی در نمایشگاه حضور داشتند. از بچه‌های کوچکی که در کاسکه به همراه والدین خود آمده بودند تا افراد مسن 60 ساله، همه با اشتیاق در حال بررسی و شنیدن توضیحات غرفه داران بودند. در دست هرکدام از آنها تعداد زیادی بروشور بود که در حال قدم زدن در بین غرفه‌ها، مطالعه می‌کردند.


بیشتر بخوانید: خشکشویی آنلاین پاکپوش در الکامپ ۹۷ ؛ با گوشیت لباس بشور!


بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

بسیاری از بازدیدکنندگان از شهرهای دیگر برای بازدید از نمایشگاه حاضر شده بودند. عده‌ای نیز به دنبال پیدا کردن همکار بودند تا بتوانند در زمینه کاری خود همکاری‌هایی با این کسب و کارها داشته باشند. عده‌ای از بازدیدکنندگان از نمایشگاه راضی بودند و مسلما در مقابل، برخی هم ناراضی!

سورنا ستاری در نمایشگاه الکامپ

به گفته تعدادی از بازدیدکنندگان کیفیت کار استارتاپ‌ها در سال‌های قبل بهتر از امسال بوده و تعداد مراجعه کنندگان هم در سال‌های پیش بیشتر بوده است. اما به هر حال امسال هم نمایشگاه الکامپ باشکوه برگزار شد و نوید بخش پیشرفت‌هایی بود که در دنیای کامپیوتر برای کاربران آن بوجود آمده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر