;
coinex

نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4 ؛ تبلتی برای حرفه‌ای‌ها [تماشا کنید]

بازار تبلت‌های اندرویدی مدتهاست به محصولی نیاز دارد تا مجددا خریداران را شیفته‌ی خود کند و شاید تبلت جدید سامسونگ بتواند به ستاره‌ی میدان تبلت‌های اندرویدی تبدیل شود. با تکراتو همراه باشید و ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4) را از دست ندهید.

سال‌هاست که می‌شنویم تبلت در آینده جایگزین کامپیوترها خواهند شد، اما محصولاتی که تا به امروز در این حوزه به بازار عرضه شده بودند بویژه در میان تبلت‌های اندرویدی هیچ یک چنین احساسی را به کاربران منتقل نمی‌کردند که دیگر نیازی به کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ نخواهند داشت. اما حالا سامسونگ گکلسی تب اس 4 از راه رسیده و می‌تواند آغازی برای تغییر در تجربه‌ی کاربری تبلت‌های اندرویدی باشد.

نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4

گلکسی تب اس 4 یک تبلت استاندارد اندرویدی با سیستم عامل اندروید 8.1 است، اما به لحاظ نرم‌افزاری حالت دکس که سامسونگ برای اولین بار همراه با یک پایه‌ی مخصوص به سری گلکسی اس 8 و نوت 8 اضافه کرد، در این دستگاه بدون نیاز به هیچ ابزار اضافه‌ای قابل استفاده بوده و دیگر نیازی نیست برای بهره‌مندی از این ویژگی، تبلت خود را به یک نمایشگر ثانویه متصل کنید. هرچند که می‌توانید این کار را نیز انجام دهید و از نمایشگر تب اس 4 به عنوان یک نمایشگر ثانویه بهره ببرید.گلکسی تب اس 4 (Samsung Galaxy Tab S4)

تبلت گلکسی تب اس 4 از یک نمایشگر 10.5 اینچی آمولد با رزولوشن QHD بهره می‌برد که فوق‌العاده چشم‌نواز است. ضمنا حاشیه‌های اطراف این نمایشگر نیز در مقایسه با تب اس 3 کاهش محسوسی داشته‌اند. قلب تپنده‌ی این دستگاه را چیپست اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت حافظه‌ی رم تشکیل می‌دهد. بله این ترکیب شاید چندان بی‌نظیر و جدید به نظر نرسد، اما سامسونگ مدعی شده که با این سخت افزار شما قادر خواهید بود تا 20 برنامه را به صورت همزمان و بدون افت سرعت محسوس اجرا کرده و باز نگه دارید.

همانطور که در ویدیوی انتهای مطلب نیز مشاهده خواهید کرد، در بررسی اولیه و با اجرا کردن همزمان حدودا 10 اپلیکیشن، گلکسی تب اس 4 دچار هیچ مشکلی نمی‌شود و به خوبی انجام وظیفه می‌کند ظاهرا این بار رابط کاربری و نرم افزار ویژه‌‌ی این دستگاه، بار کمبود احتمالی توان سخت‌افزاری آن را به‌ دوش خواهد کشید.

برخلاف تبلت‌های قدرتمند معمول اندروید و حتی اپل آی‌پد پرو محیط ویژه‌ی سامسونگ دکس در گلکسی تب اس 4 کاملا احساسی مشابه کار کردن با یک کامپیوتر عادی را به شما منتقل خواهد کرد. در این محیط شما قادر خواهید بود همزمان چند برنامه‌ی مختلف در کنار یکدیگر را باز کنید و جابجایی‌ها را با کشیدن و منتقل کردن به راحتی مانند کامپیوتر انجام دهید و از عملکرد چندگانه‌ی روان و جذاب این محصول لذت ببرید. حقیقتا می‌توان ادعا کرد که ویژگی‌های عملکرد چندگانه‌ی گلکسی تب S4 از هر تبلت غیر ویندوزی دیگری که تا به امروز راهی بازار شده، بسیار بهتر است.Samsung Galaxy Tab S4

گلکسی تب اس 4 محصولی است فوق‌العاده سبک و قابل حمل با کارایی بالا و پشتیبانی از سیم‌کارت و در نتیجه بهره‌مندی از اینترنت همراه؛ در کنار تمام این ویژگی‌ها یک قلم اس پن نیز به همراه این دستگاه بدون هیچ هزینه‌ی اضافی به کاربران عرضه می‌گردد که دنیایی از کاربردهای بسیار جذاب و متنوع را به این تبلت اضافه می‌کند.

نسخه‌ی استانداردی که در این ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4 مورد استفاده قرار گرفته است، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، اما مطمئنا نسخه‌های با حافظه‌ی داخلی بیشتر نیز به بازار عرضه خواهند شد و فراموش نکنید که همچنین گزینه‌ی استفاده از کارت حافظه‌ی اس دی در این محصول سامسونگ نیز روی میز است. اسپیکرهای AKG استریو اطراف نمایشگر این دستگاه نیز عملکرد قابل قبولی دارند، اما همچنان جای پیشرفت فراوانی در این بخش وجود دارد.

گلکسی تب اس 4 یک تبلت 650 دلاری است و با این قیمت و در مقایسه با سایر تبلت‌های غیر ویندوزی که تا به امروز ساخته شده‌اند، حقیقتا این محصول سامسونگ با بهره‌مندی از محیط نرم‌افزاری دکس و قلم قدرتمند اس پن بهترین تجربه‌ی کاربردی نزدیک به کامپیوترهای شخصی را به کاربران ارائه می‌کند. اکنون از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی نگاه نزدیک به گلکسی تب اس 4 را به تماشا بنشینید و سپس نظرات خود را پیرامون این محصول با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر