;
coinex

بررسی عملکرد سالانه خودروسازان و واردکنندگان خودرو؛ چه شرکت‌هایی مردود شدند؟

عملکرد سالانه خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و در این بین دو شرکت در طول سال 96 مردود شده‌اند.

به گزارش تکراتو، دو شرکت افرا موتور و آرین موتور تابان در ارزیابی عملکرد سالانه خودروسازان و واردکنندگان خودرو و خدمات پس از فروش در طول سال ۱۳۹۶، مردود شده‌اند. لازم به ذکر است که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد؛ فعلا ماشین نخرید!


بررسی عملکرد سالانه خودروسازان و واردکنندگان خودرو

در ارزیابی عملکرد سالانه خودروسازان و واردکنندگان خودرو، شرکت‌هایی که بین ۸۵ تا ۱۰۰ امتیاز را کسب کنند در رتبه یک رده‌بندی قرار می‌گیرند. اما تاکنون هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه یکم خدمات پس از فروش خودرو نشده است.

شرکت‌هایی که بین ۷۰ تا ۸۵ امتیاز کسب کنند، در رتبه دوم، شرکت‌هایی که بین ۵۵ تا ۷۰ امتیاز کسب کنند، در رتبه سوم و شرکت‌هایی که کمتر از ۵۵ امتیاز کسب کنند در رتبه چهام قرار گرفته و مردود شناخته می‌شوند.


بیشتر بخوانید:  آغاز به کار نمایشگاه خودرو مشهد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر


شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو را در طول سال ۱۳۹۶ چندی پیش منتشر کرد.

در این گزارش اعلام شده که دو شرکت افرا موتور (خدمات پس از فروش ولوو) و آرین موتور تابان (خدمات پس از فروش DS) در رتبه چهارم رده‌بندی قرار گرفته و مردود شده‌اند.

در ادامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نهاد ناظر بر عملکرد شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو، به شرکت‌هایی که در ارزیابی سالیانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو، مردود شده‌اند چند ماه فرصت داد تا اصلاحات لازم را انجام دهند.

لازم است این شرکت‌ها بتوانند حداقل در رتبه سوم خدمات پس از فروش خودرو قرار گیرند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر