;
coinex

تحویل 1500 دستگاه خودروی پژو پارس به بازار؛ احتکار خودرو بی‌معناست!

تحویل 1500 دستگاه خودروی پژو پارس به بازار به زودی انجام خواهد شد. ایران خودروی فارس در 4 ماه اول سال جاری، 5 هزار دستگاه پژو پارس تولید و عرضه کرده است.

به گزارش تکراتو، دیروز سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد که شنبه ۱۳ مردادماه سال جاری، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس به‌همراه نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت از کارخانه مونتاژ پژو پارس واقع در شهر شیراز بازرسی به‌عمل آورده‌اند.

در ادامه مشخص شد که تعداد 1900 خودرو به دلیل کمبود قطعاتی از جمله آمپر، کیسه هوا، رادیوپخش و… که توسط شرکت مرکزی ایساکو تأمین نشده‌اند در انبار قرار دارند.

آنگونه که گفته شده شرکت ایران خودروی مرکز به‌بهانه کمبود قطعات مذکور که از قطعات جزیی بوده و قابلیت فراهم شدن را دارند، اقدام به احتکار کرده است. گویا این مرکز قصد سوءاستفاده از نوسانات قیمتی را داشته است.


بیشتر بخوانید: احتکار ۱۹۰۰ خودرو در انبار شیراز به بهانه نبود قطعات


تحویل 1500 دستگاه خودروی پژو پارس

در ادامه بعد از انتشار این خبرها علی کریمی مدیر عامل شرکت ایران خودروی فارس بیان نمود که از ابتدای تیرماه سال جاری به دلیل عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان 1500 دستگاه پژو پارس با کسری تولید رو به رو شده و در پارکینگ این شرکت انبار شده‌اند.

وی تاکید کرد این خودروهای تولیدی در انتظار تامین قطعاتی از جمله کیسه هوا، جلو آمپر و فنر چرخشی هستند و ادامه داد که براساس تمهیدات در نظر گرفته شده از هفته آینده خودروهای ناقص تولید خواهند شد و کم کم به بازار عرضه می‌شوند.

مدیرعامل ایران خودرو فارس در ادامه نسبت به اظهارات غیرکارشناسی و شتاب زده گفت که اساسا تمامی این خودروها در انواع روش‌های فروش و پیش فروش ایران خودرو فروخته شده و احتکار آنها بی معناست و ما به دنبال تحویل هر چه زودتر محصولات به مشتریان هستیم.

بنابراین اینکه واقعا این خودروها احتکار شده بودند یا پیش فروش، مشخص نیست ولی به هر حال قرار است به زودی به بازار عرضه شوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر