;
coinex

خروج شرکت خودروسازی دایملر از ایران؛ پایان توسعه فعالیت‌های خودرویی

خروج شرکت خودروسازی دایملر از ایران هم اعلام شد. خروج آمریکا از برجام و آغاز تحریم‌ها تاثیرات زیادی بر قراردادهای خودرویی کشور داشت.

به گزارش تکراتو، بعد از خروج شرکت‌های خودروسازی چون پژو و هیوندای شرکت دایملر آلمان نیز، ایران را ترک می‌کند. این کمپانی اعلام کرده که با آغاز تحریم‌های آمریکا، برنامه توسعه فعالیت‌های خود در ایران را رها خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: خروج پژو از ایران و کاهش ۲۶ درصدی فروش محصولات این کمپانی


خروج شرکت خودروسازی دایملر از ایران

شرکت دایلمر در سال ۲۰۱۶ میلادی بود که با امضای پیمانی، وارد سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت ایران خودرو شد. این شرکت ساخت و توزیع کامیون‌های مرسدس بنز را به عهده دارد.

این شرکت خودروسازی در بیانیه‌ای اعلام کرده که با توجه به تحریم‌های اعمال شده، قصد دارد فعالیت‌های خود را در ایران متوقف کند. دایملر قصد داشت در تهران دفتر نمایندگی داشته باشد اما اکنون اعلام کرده که فعالیتش را در ایران پایان می‌دهد. این کمپانی اعلام کرده که در عین حال شرایط سیاسی ایران و تاثیر تصمیم ترامپ بر کسب و کار با ایران را تحلیل خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: نیمه مرداد زمان قطع همکاری هیوندای با کرمان موتور ؛ خروج هیوندای از ایران


تصمیمات ترامپ و خروج آمریکا از برجام باعث شده تا شرکت‌های اروپایی با تردیدهایی بر سر کسب و کار با ایران مواجه شوند و ایران نیز در این زمینه با مشکلاتی رو به رو شده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر