;
coinex

پشتیبانی مرورگر گوگل کروم از نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰

مرورگر گوگل کروم از نوتیفیکیشن‌ها ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند. کروم مدت‌هاست در دسترس کاربران ویندوزی است و این یکی از قابلیت‌های مهم آن است.

به گزارش تکراتو، پشتیبانی از نوتیکفیشن‌های ویندوز یکی از قابلیت‌های کاربردی مرورگر گوگل کروم است. در نسخه‌های اخیر ویندوز و بعد از تغییراتی که در نوتیکفیشن‌های این سیستم عامل ایجاد شد، گوگل خود سیستم نوتیفیکشن‌ جدید برای کروم را راه‌اندازی کرد.

مرورگر گوگل کروم و پشتیبانی از نوتیفیکیشن‌های ویندوز 10

آنگونه که به نظر می‌رسد، کروم در نسخه ۶۸ از بخش نوتیفیکشن‌های ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت نوتیکفیشن‌های کروم مستقیما به قسمت Windows 10 Action Center  (مرکز نوتیکفیشن‌ها) می‌روند. پس کاربران می‌توانند از این طریق به نوتیفیکشن‌های مرورگر محبوب خود دسترسی داشته باشند.

گویا این ویژگی از ماه‌ها پیش در مرحله تست قرار داشته و از چند روز پیش برای ۵۰ درصد از کاربران کروم فعال شده است. احتمالا در روزهای آتی بقیه کاربران نیز به این ویژگی مجهز خواهند شد.

بزرگترین مزیت پشتیبانی کروم از نوتیفیکشن‌های ویندوز ۱۰ را می‌توان قابلیت شخصی سازی آن دانست؛ تعداد نوتیفیکیشن‌هایی که نمایش داده می‌شوند را می‌توان محدود کرد و یا آن‌ها را غیر فعال نمود. البته امکان فعال کردن مجدد آنها هم وجود دارد.

.

منبع: 9to5google

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر