;
coinex

استفاده بیشتر از الکسا در خودروها ؛ توافق با شرکت‌های خودروسازی

آمازون سعی دارد تا با برقراری ارتباط بیشتر و توافق با شرکت‌های خودروسازی از دستیار هوشمند الکسا در خودروها استفاده کند.

به گزارش تکراتو، قرار است به زودی خودروهای بیشتری میزبان دستیار صوتی الکسا شوند. کمپانی آمازون در تلاش است تا دستیار هوشمند خود را هر چه بیشتر در حوزه‌های جدید گسترش دهد.

استفاده از دستیار هوشمند الکسا در خودروها

استفاده بیشتر از الکسا در خودروها

استفاده از الکسا در خودروها می‌تواند فرصتی مناسب برای معرفی و گسترش آن باشد. در ادامه تصمیم گرفته شده تا کیت توسعه Alexa Auto گسترش داده شود که البته دیروز بود که آمازون به این وعده عمل کرد.

با استفاده از این کیت جدید و قابلیت‌های شخصی سازی آن که در اختیار خودروسازان و توسعه دهندگان سوم شخص قرار می‌گیرد، رانندگان می‌توانند بدون برداشتن نگاه خود از مسیر و از طریق فرامین صوتی کنترل کاملی روی قابلیت‌ها و امکانات مختلف خودروی خود داشته باشند.

همچنین اطلاعات آب و هوایی، نوتیفیکیشن‌ها، کنترل وضعیت ابزارهای هوشمند خانگی، استریم محتواهای دیجیتالی، مسیریابی و جستجوهای محلی نیز از طریق دستیار صوتی آلکسا ممکن خواهد شد.

از جمله شرکای فعلی آمازون در این برنامه می‌توان به هیوندای، فورد، بی ام و، فولکس واگن، تویوتا و لکسوس اشاره کرد. به طور حتم با در دسترس قرار گرفتن کیت توسعه متن باز آلکسا، اعضای این فهرست به سرعت افزایش خواهد یافت.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر