;
coinex

استفاده از اپلیکیشن Cameos برای ارتباط با سلبریتی‌ها

گوگل با تولید و معرفی اپلیکیشن Cameos قصد دارد به افرادی که می‌خواهند با سلبریتی‌ها ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند، کمک کند.

به گزارش تکراتو، گوگل یک اپلیکیشن مخصوص طراحی کرده که از طریق آن افراد می‌توانند با سلبریتی‌ها در ارتباط باشند. این برنامه فعلا فقط در نسخه iOS  موجود است. از طریق اپلیکیشن Cameos می‌توان از سلبریتی‌ها سؤال بپرسید و جواب را از طریق پاسخ‌های ویدیویی دریافت کرد.

ارتباط با سلبریتی‌ها با اپلیکیشن Cameos

وقتی که کاربر از سلبریتی‌ها سوالی بپرسد، پاسخ آن به اشتراک گذاشته می‌شود. ویدیوهایی که سلبریتی‌ها در پاسخ منتشر می‌کنند، حتی در پنل اطلاع‌رسانی نتایج جستجوی گوگل هم نشان داده می‌شود. این موضوع می‌تواند انگیزه‌ای برای سلبریتی‌ها هم باشد؛ هم به پرسش و پاسخ با طرفداران می‌پردازند و هم از صحت اطلاعات منتشر شده در مورد خود خاطر جمع می‌شوند.

استفاده از اپلیکیشن Cameos

اپلیکیشن Cameosبه سلبریتی‌ها، سیاستمداران، تیم‌های ورزشی و کسب و کارهای محلی اجازه می‌دهد که با ارسال پست‌هایی شبیه به توییت همیشه نوشته‌های پنل اطلاعات خود در نتایج گوگل را به‌روز نگه دارند.

پنل اطلاعات در واقع همان کادر مربعی شکلی است که با جستجوی نام یک شخص، در گوشه صفحه جستجوی گوگل به نمایش در‌می‌آید و معمولا در برگیرنده یک بیوگرافی کوتاه و اغلب لینک‌های مربوط به افراد جستجو شده در شبکه‌های اجتماعیست.

در این اپلیکیشن سؤالاتی که میان کاربران دیگر محبوبیت دارند را نیز می‌توان مشاهده نمود. خود گوگل هم طبق روندی منظم سؤالاتی را به آرشیو سؤالات اضافه می‌کند تا سلبریتی‌ها در صورت تمایل به آن‌ها پاسخ دهند.

از جمله افراد مشهوری که تا امروز از اپلیکیشن  Cameos استفاده کرده‌اند می‌توان، کوین دورانت، ستاره تیم بسکتبال گلدن استیت را نام برد. مطمئنا به مرور زمان سلبریتی‌های بیشتری در این برنامه شرکت خواهند کرد.

دسترسی به اپلیکیشن Cameos در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه ممکن است، اما می‌توانید اپ را همین حالا از اپ‌استور دانلود کرده و درخواست دعوت‌نامه‌تان را در آن ثبت نمایید.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر