;
coinex

آیا هواوی پیشرفت‌های گلکسی نوت 9 را به تمسخر گرفته است؟

سامسونگ دو روز قبل از پیشرفته ترین گوشی خود در سری گلکسی نوت رونمایی کرد. اگرچه پیشرفت‌های نسبتا خوبی در گلکسی نوت 9 دیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که هواوی این ارتقا را به باد تمسخر گرفته است! 

سامسونگ گلکسی نوت 9 دو روز قبل به طور رسمی توسط غول گوشی‌ساز کره‌ای در شهر نیویورک معرفی شد، اما گویا هواوی رقیب کره‌ای خود را فاقد نوآوری می‌داند و با انتشار پستی در توییتر این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

هواوی موبایل، ساعاتی پس از رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 9، در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که هواوی پی 20 پرو یک ارتقا واقعی نسبت به سری هواوی پی 10 داشته است. دوربین سه گانه، لنزهای 40 مگاپیکسلی و زوم 5 برابر ویژگی هایی بود که این شرکت چینی با افتخار از آن نام برد.

در توییت هواوی، گوشی هواوی پی 20 پرو در کنار هواوی پی 10 به نمایش گذاشته شده و در بالای این تصویر جمله‌ای حک شده است که بیش از پیش خودنمایی این شرکت را نشان می‌دهد: “این را یک ارتقا نسل واقعی می‌نامند”

در توییت هواوی، گوشی هواوی پی 20 پرو در کنار هواوی پی 10 به نمایش گذاشته شده و در بالای این تصویر جمله‌ای حک شده است که بیش از پیش خودنمایی این شرکت را نشان می‌دهد: "این را یک ارتقا نسل واقعی می‌نامند"

اگرچه هواوی هیچ نامی از سامسونگ نبرده، اما به وضوح مشخص است که هدف این توییت، گلکسی نوت 9 سامسونگ بوده است. حتی با پیشرفت‌های قابل توجه قلم S Pen و افزایش باتری و مقدار رم بیشتر، بازهم باید به این موضوع توجه داشت که نوت 9 پیشرفت‌هایی کمی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. این موضوعی است که هواوی آن را مورد توجه قرار داده و سامسونگ را به خاطر آن مورد تمسخر قرار داده است.

در انتهای این توییت هواوی به آینده اشاره می‌کند و تصوری که کابران از گوشی‌های نسل بعدی این شرکت دارند. احتمالا اشاره این شرکت چینی به گوشی‌های سری هواوی میت 20 است، اما برای دیدن این سری هنوز باید کمی صبر کنیم تا ببینیم که آیا این غول گوشی‌ساز چینی به وعده خود عمل می‌کند یا این توییت تنها یک رجزخوانی ساده برای سامسونگ بوده است.

شما چگونه فکر می‌‎کنید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

تماشا کنید: این دلایل شاید شما را از خرید گلکسی نوت ۹ منصرف کند

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر