;
coinex

ارزیابی و اعلام خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور

چهارمین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی کشور، در چارچوب وظایف دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در شهریور اعلام خواهد شد.

به گزارش تکراتو، دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات وظیفه دارد تا به طور مستمر در دوره‌های ۳ ماهه به ارزیابی کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی که شناسنامه خدمات آن‌ها به تائید سازمان اداری و استخدامی کشور رسیده است، بپردازد و گزارش مربوط را به شورا ارائه کند.

ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی

رضا باقری اصل عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران به همکاری مطلوب بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اعلام نمود که سازمان هواشناسی، حج و زیارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ملی استاندارد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان فضایی، سازمان امور مالیاتی، وزارت اقتصاد و امور دارایی، شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان میراث فرهنگی از جمله دستگاه‌هایی هستند که همکاری خوبی در این دوره از ارزیابی‌ها داشته‌اند.

وی ادامه داد که برخی از دستگاه‌ها نظیر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، وزارت دادگستری، جهاد دانشگاهی، انستیتو پاستور ایران، بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، حفاظت محیط‌زیست و سازمان حفظ نباتات، با دبیرخانه شورای اجرای فناوری اطلاعات همکاری مناسبی نداشته‌اند که انتظار می‌رود در فرصت کوتاه باقیمانده، همکاری‌های لازم را انجام دهند.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، در مورد هدف از ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی سخن گفت و کمک به رشد دستگاه‌ها در مسیر حرکت به سمت هوشمند سازی و یکپارچه‌سازی سرویس‌ها را مهم‌ترین این اهداف معرفی کرد. وی در ادامه اعلام کرد که این ارزیابی مبتنی بر استانداردهای بین‌المللی صورت گرفته و هدف از آن مشخص کردن جایگاه دستگاه‌های اجرایی و میزان پیشرفت دستگاه و همچنین تنظیم فرآیند ارائه خدمت دستگاه منطبق بر مصوبات قانونی از قبیل مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر