;
coinex

توقف خط تولید سامسونگ در چین به دلیل کاهش فروش 

خط تولید سامسونگ در چین متوقف شد. این کمپانی علت این کار را کاهش فروش در این کشور و افزایش هزینه‌ی نیروی انسانی اعلام کرده است.

به گزارش تکراتو، سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان، تصمیم دارد فعالیت یکی از خطوط تولید خود در چین را به‌دلیل کاهش فروش و افزایش هزینه‌ی نیروی انسانی به حالت تعلیق در آورد.

توقف خط تولید سامسونگ در چین

کمپانی سامسونگ که در بازار جهانی رقبایی مانند هواوی، شیائومی و اپل را در مقابل خود دارد، احتمال دارد فعالیت کارخانه‌ی خود در تیان‌جین واقع در شمال چین را متوقف کند. Samsung امروز در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی در خصوص سرنوشت خط تولید خود در تیان‌جین اتخاذ نکرده است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۳ حدود ۲۰ درصد از سهم بازار چین را در اختیار داشت؛ اما با ظهور رقبای چینی همچون Huawei و Xiaomi این سهم به‌شدت کاهش یافت. این موضوع باعث شد تا سامسونگ به تعلیق یکی از خطوط تولید خود در چین فکر کند.

سامسونگ در این چند سال تمرکز و سرمایه‌ی خود را روی کارخانه‌های ویتنام و هند معطوف کرده است. همچنین، به گزارش الکترونیک تایمز، در دو خط تولید سامسونگ در ویتنام سالانه ۲۴۰ میلیون گوشی هوشمند تولید می‌شود.

بر اساس گزارش‌های اخیر، سامسونگ برای بازیابی جایگاه خود و شتاب دادن به نوآوری‌های خود سرمایه‌گذاری‌های کلانی در حوزه‌های 5G، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء انجام داده است.

.

منبع:  REUTERS

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر