;
coinex

توییتر لایت ؛ با اینترنت ضعیف هم می‌توانید از کاربران توییتر باشید

توییتر لایت در ۲۱ کشور دارای اینترنت کم‌سرعت عرضه شد. این نسخه‌ی جدید در فروشگاه آنلاین گوگل پلی قابل دسترسی و استفاده است.

به گزارش تکراتو، شبکه اجتماعی توییتر در حال اجرای آزمایشی یک نسخه جدید از اپلیکیشن توییتر تحت عنوان توییتر لایت در سیستم عامل گوشی‌های اندرویدی است. هدف توییتر از این اقدام گسترش استفاده از این شبکه اجتماعی توسط همه کاربران در تمام کشورهای جهان است.

عرضه توییتر لایت در 21 کشور

نسخه آزمایشی اپلیکیشن توییتر لایت در ابتدا در کشور فیلیپین ارائه شد. در ادامه توییتر تصمیم گرفت این نسخه از اپلیکیشن را برای تعداد بیشتری از کشورهای درحال توسعه و جهان سومی نیز عرضه و ارائه کند.

حالا توییتر با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که اپلیکیشن جدید توییتر لایت برای کاربران ۲۱ کشور دیگر نیز در دسترس است و کاربران باید به منظور دریافت و دانلود آن به فروشگاه‌های اینترنتی نظیر گوگل پلی استور مراجعه کنند.

توییتر لایت در چه کشورهایی قابل استفاده است؟

از جمله کشورهایی که توییتر لایت در آن قابل دسترسی است، می‌توان به آرژانتین، بلاروس، جمهوری دومینیکا، غنا، گواتمالا، هندوراس، هندوستان، اندونزی، اردن، ترکیه، رومانی، کنیا، مراکش، ناکاراگوئه، پاراگوئه، اوگاندا، اوکراین، اوروگوئه، یمن و زیمبابوه اشاره کرد.

توییتر لایت حجم پایینی دارد و می‌توان با نسل‌های قدیم اینترنت نظیر2G  و 3G  نیز از آن استفاده کرد.

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر