;
coinex

مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10 و میان‌رده گلکسی A فاش شد

پیش از این عنوان شده بود که احتمالا گوشی‌های سری گلکسی S10 و همچنین میان رده های گلکسی A به دوربین سه گانه مجهز خواهند بود، اما اکنون مشخصات دوربین سه گانه این مدل‌ها منتشر شده است.

شایعات گذشته از وجود دوربین سه گانه در گلکسی S10 خبر می‌دادند، اما هیچ جزئیاتی درباره مشخصات این دوربین نمی‌دانستیم. البته وجود چنین دوربینی تنها برای سری پرچمدار اس 10 مطرح نبود و برخی از منابع به دوربین سه گانه در میان‌رده‌های گلکسی A نیز اشاره کرده بودند. اما مشخصات این دوربین سه گانه چه خواهد بود؟


بیشتر بخوانید: دوربین سه گانه در گلکسی A مدل ۲۰۱۹ ؛ میان‌رده‌ای در حال تبدیل به یک پرچم‌دار


مشخصات دوربین سه گانه گلکسی S10

گلکسی اس 10 پلاس مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود، دوربینی که شامل یک سنسور معمولی 16 مگاپیکسل، یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنزهای تله فوتو و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنزهای واید انگل خواهد بود.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

به گفته ETNews که یک منبع خبری کره‌ای است، سامسونگ در ابتدا قصد داشت تا تنها یک مدل از گوشی‌های گلکسی S10 را به دوربین سه‌گانه مجهز کند، اما به نظر می‌رسد که این تصمیم تغییر کرده و اکنون دو مدل از این سری با دوربین سه گانه معرفی خواهند شد.

همچنین گفته می‌شود که مدل سومی از گلکسی اس 10 نیز در دست ساخت است که احتمالا با دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد، البته هیچ جزئیاتی درباره این مدل سوم منتشر نشده است.

مشخصات دوربین گلکسی A مدل 2019

به نظر می‌رسد که سامسونگ در سال اینده تنها به مدل‌های پرچمدار خود توجه نداشته و قصد دارد تا میان‌رده‌های قدرتمندتری به بازار عرضه کند. گوشی‌های سری گلکسی A مدل 2019 نیز به دوربین سه گانه مجهز خواهند شد. این دوربین سه گانه ترکیبی از یک سنسور 32 مگاپیکسل، یک سنسور 8 مگاپیکسل و یک سنسور 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

هواوی پی 20 پرو، دوربین سه گانه
دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو

سال 2019، سال دوربین های سه گانه خواهد بود. سامسونگ تنها کمپانی سازنده‌ای نیست که از این دوربین در گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. به این لیست هواوی را نیز اضافه کنید، این شرکت چینی پیش از این با معرفی هواوی پی 20 پرو، دوربین سه گانه را برای کاربران خود به ارمغان آورد و مطمئنا این روند را در سال آینده نیز ادامه خواهد داد.

برخی شایعات درباره پرچمدار بعدی ال جی (ال جی V40) نیز از وجود دوربین سه گانه در این گوشی حکایت می‌کنند. در هر صورت باید منتظر ماند تا خبرهای موثق‌تری به دستمان برسد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر