;
coinex

آیا استفاده از قلم دیجیتال در آیفون های ۲۰۱۸ امکان پذیر است؟

احتمال استفاده از قلم دیجیتال در آیفون های ۲۰۱۸ وجود دارد. تاکنون سامسونگ تنها شرکتی بوده که توانسته از قلم دیجیتال برای موبایل‌‌های خود استفاده کند.

به گزارش تکراتو، S Pen بخشی جدایی ناپذیری از سری گلکسی نوت است و به نظر می‌رسد که اپل هم به دنبال معرفی قابلیتی مشابه در آیفون‌های ۲۰۱۸ خود باشد.

براساس گزارشی که توسط موسسه تحقیقاتی بازار TrendForce  منتشر شده است، آیفون‌های ۱۰ و ۱۰ پلاس مجهز به نمایشگر اولد، از قلم استایلوس پشتیبانی خواهند کرد. شاید استفاده از این قلم در مدل ۵.۸ با مشکلاتی همراه باشد اما سازگاری آن با آیفون ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی منطقی است.

استفاده از قلم دیجیتال در آیفون های ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۶ شایعاتی در این مورد منتشر شد. البته ممکن است استفاده از قلم دیجیتال در آیفون های ۲۰۱۸ هم به شایعه تبدیل شود و امکان استفاده از ان وجود نداشته باشد. ممکن است استفاده از اپل پنسل که بسیار بزرگ و شبیه به یک خودکار معمولی است در کنار آیپد مشکلی نداشته باشد اما استفاده از آن برای آیفون می‌تواند تاحدودی دست و پا گیر باشد.

سامسونگ از سال ۲۰۱۱ و با معرفی اولین مدل از سری گلکسی نوت این مشکل را با تعبیه جای مخصوص قلم در موبایل حل کرده اما در پیش گرفتن این راهکار توسط اپل بسیار دور از ذهن است.

موسسه TrendForce در بخش دیگری از گزارش خود ادعا کرده که آیفون‌های ۲۰۱۸ با حافظه داخلی ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهند شد. بنابراین قیمت پایه آیفون‌های ۹، ۱۰ و ۱۰ پلاس به ترتیب بین ۶۹۹ تا ۷۴۹، بین ۸۹۹ تا ۹۴۹ و زیر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

اینکه واقعا اپل می‌تواند از قلم دیجیتال در آیفون های ۲۰۱۸ استفاده کند، فعلا مشخص نیست باید دید که این گفته به واقعیت تبدیل می‌شود یا در حد شایعه باقی می‌ماند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر