;
coinex

سقوط رتبه تلگرام در بین سایر پیام رسان‌ها؛ شما از کدام پیام رسان استفاده می‌کنید؟

آمارهای منتشر شده در مورد پرکاربردترین پیام رسان‌ها نشان از سقوط رتبه تلگرام دارد. رتبه تلگرام در بین سایر پیام رسان‌ها دو پله سقوط کرده است.

به گزارش تکراتو، از سال ۲۰۱۰ بود که استفاده از پیام رسان‌ها در جهان آغاز شد. با وجود اینکه افراد زیادی در آن زمان از آنها استفاده نمی‌کردند اما اکنون تعداد زیادی از افراد حداقل از چندین پیام رسلان مختلف استفاده می‌کنند. شاید بتوان دلیل این امر را فراگیر شدن تلفن‌های همراه دانست.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام ۲۰۱۸ اندروید: با کدام برنامه راحت‌تر پیامک بفرستیم؟


سقوط رتبه تلگرام در بین سایر پیام رسان‌های موجود

هر روز خبر تازه‌ای در مورد پیام رسان‌های مختلف به گوش می‌رسد. همه‌ی پیام رسان‌ها با هم در رقابتند تا هر کدام بتوانند با ارائه ویژگی‌های جدید کاربران بیشتری را به خود جلب کنند.

در این چند وقت پیام رسان تلگرام بسیار مورد توجه بود. این پیام رسان ویژگی‌هایی متعدد دارد که استفاده از آنها باعث شده تا کاربران بسیاری از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید: کدام نرم افزار رایگان اندرویدی را نصب کنیم؟


اما آمارهای جدید منتشر شده نشان از سقوط رتبه تلگرام در بین سایر پیام رسان‌های موجود دارد. در آمار ماه جولای 2018 اعلام شد که پیام‌رسان واتس‌آپ با یک میلیارد و پانصد هزار نفر کاربر در صدر پرکاربرترین پیام‌رسان‌های دنیا قرار دارد. همچنین گفته شده که تلگرام دو پله سقوط کرده است و علت این سقوط ممکن است فیلترینگ این پیام‌رسان در ایران و برخی کشورهای دیگر باشد.

سقوط رتبه تلگرام در بین سایر پیام رسان‌ها

لیستی از پرکاربردترین پیام رسان‌های جهان

در ادامه لیست پرکاربردترین پیام رسان‌ها مشخص شده است:

  1. پیام رسان واتساپ
  2. پیام رسان فیسبوک
  3. پیام رسان وی چت
  4. پیام رسان کیو کیو
  5. پیام رسان اسکایپ
  6. پیام رسان وایبر
  7. پیام رسان اسنپ چت
  8. پیام رسان لاین
  9. پیام رسان تلگرام

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yjc

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بله
    گپ
    سروش

    پاسخ