;
coinex

ارائه خدمات فضای ابری یکپارچه با سرویس Google One

از این پس می‌توانید از طریق سرویس Google One از خدمات فضای ابری یکپارچه گوگل استفاده کنید. این سرویس در دسترس عموم قرار گرفته است.

به گزارش تکراتو، سرویس Google One که خدمات فضای ابری یکپارچه را ارائه می‌دهد اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2018 معرفی شد. این سرویس هم اکنون پس از یک دوره آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است.

ارائه خدمات فضای ابری یکپارچه توسط گوگل

خدمات فضای ابری یکپارچه گوگل علاوه بر فضای ذخیره سازی ابری، از سایر محصولات گوگل مانند جی میل، داکس و کلندر نیز پشتیبانی می‌کند. این سرویس با توجه به مشکلات قبلی در زمینه پشتیبانی، بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از این سرویس فضای ابری یکپارچه ، باید مبلغی به صورت ماهانه پرداخت شود. در حالت پایه با پرداخت 2 دلار در هر ماه، گوگل فضای ذخیره سازی 15 گیگابایتی رایگانی که در اختیار همه کاربران قرار می دهد را به 100 گیگابایت ارتقا میدهد.

در مرحله بعدی این مقدار به 200 گیگابایت در ازای 3 دلار ماهانه افزایش می‌یابد و برای کاربران پر مصرف هم طرح 10 دلاری با فضای 2 ترابایت در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که مشتریان فعلی سرویس 1 ترابایتی گوگل درایو که ماهانه 10 دلار هزینه دارد به صورت خودکار به طرح 2 ترابایتی منتقل میشوند. همچنین شرکتها و کاربرانی که به فضای بیشتری نیاز دارند، میتوانند با پرداخت 100، 200 یا 300 دلار در ماه به ترتیب از فضای 10، 20 یا 30 ترابایتی ابری گوگل استفاده کنند.

گفته شده که این کمپانی علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از سرویس Google One با ارائه هدایایی مانند اعتبار خرید در فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی و تخفیف در هتلهای منتخب، کاربران را به استفاده از محصول یکپارچه خود ترغیب میکند.

سرویس فضای ابری یکپارچه گوگل ابتدا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کرده و قرار است به تدریج در سایر نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار گیرد.

.

منبع: GSMArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر