;
coinex

دسترسی به اطلاعات بیشتر با جستجوگر گوگل در موبایل

جستجوگر گوگل در موبایل از این پس اطلاعات بیشتری را نمایش می‌دهد. این جستجوگر در آخرین بروزرسانی خود به قابلیت‌هایی جدید مجهز شده است.

به گزارش تکراتو، در آخرین به‌روزرسانی که برای جستجوگر گوگل منتشر شده قابلیت‌های بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از یک الگوریتم جستجوی جدید، نتایج مورد نظر کاربران، سریع‌تر و آسان‌تر از گذشته قابل دسترس خواهد بود.

بروزرسانی جدید جستجوگر گوگل در موبایل

اکنون اگر چیزی را در گوگل جستجو ‌کنید، در کنار نتایج جستجوی اصلی، پنلی در صفحه ظاهر می‌شود که موضوعات فرعی مرتبط با جستجو را پوشش می‌دهد. همچنین از این پس با جستجوی هر چیز در گوگل پنجره‌ای ظاهر می‌شود تا بتوان به طور خلاصه‌ در مورد ابعاد، هدف و اهمیت سوژه‌ی مورد جستجو اطلاعات کسب کرد.

با کلیک روی لینک‌هایی که در این پنجره نمایش داده می‌شوند، می‌توان به اطلاعات بیشتری در مورد موضوع مورد نظر دست یافت. گوگل خود در این مورد اعلام کرده که این پنل‌های جدید از امروز در گوگل سرچ موبایل ظاهر می‌شوند و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ارائه‌ی این پنل‌های جستجوی جدید از امروز آغاز شده، اما ممکن است چند روزی زمان لازم باشد تا تمام کاربران در سراسر دنیا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

.

منبع  Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر