;
coinex

یک نوجوان استرالیایی موفق به هک اطلاعات محرمانه اپل شد

هک اطلاعات محرمانه اپل هم ممکن شد. یک نوجوان استرالیایی توانست به به این اطلاعات دست یابد و 90 گیگ از اطلاعات مهم را سرقت کند.

به گزارش تکراتو، اخیراً یک نوجوان استرالیایی توانسته به اطلاعات مهم اپل دست یابد. وکیل این نوجوان علت این کار وی را علاقه‌ی این نوجوان به کار در اپل اعلام کرده است. این نوجوان توانسته 90 گیگابایت از فایل‌های امن و اکانت‌های مشتریان را سرقت کند.

هک اطلاعات محرمانه اپل توسط یک نوجوان

این هکر کم سن و سال از نوعی نرم افزار برای دسترسی به شبکه و هک اطلاعات محرمانه اپل استفاده کرده است. لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که هکرها توانسته‌اند به اطلاعات محرمانه اپل دسترسی داشته باشند.

پیش از این نیز هکرها توانسته بودند از طریق یک کمپین فیشینگ، به اکانت آی کلاد چندین سلبریتی دسترسی پیدا کنند و تصاویر شخصی آنها را در فضای مجازی منتشر کنند.

واکنش اپل به هک اطلاعات محرمانه این کمپانی

به تازگی اپل اعلام کرده که در جریان این حمله‌ی سایبری، دیتا و اطلاعات شخصی کاربران به سرقت نرفته‌ است. سخنگوی اپل بیان نمود که کارکنان بخش امنیت این کمپانی سریعاً دسترسی غیر مجاز این نوجوان را شناسایی کرده و جلوی آن را گرفته‌اند و مراتب را به پلیس گزارش داده‌اند.

اپل در ادامه به کاربرانش اطمینان داد که در جریان این اتفاق، هیچگونه دیتایی از اطلاعات شخصی آنها سرقت نشده است.

.

منبع: Engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر