;
coinex

عرضه آیفون 9 با تاخیر همراه خواهد بود

آیفون‌هایی که قرار است در سال 2018 به بازار عرضه شوند، بسیار فوق‌العاده‌اند. آیفون 9 یکی از پرچمداران اپل در سال 2018 است. گفته می‌شود که عرضه آیفون 9 با تاخیر انجام خواهد شد.

طبق برداشتی که وب‌سایت 9to5mac از گزارش تحلیلی GBH Insights کرده است، اپل می‌تواند رکوردی جدید هنگام عرضه‌ی گوشی‌های پرچمدار جدید خود بجا بگذارد. اما به نظر می‌رسد که در عرضه اولیه آیفون های 2018، از آیفون 9 اپل خبری نباشد. پیش‌بینی می‌شود که عرضه آیفون 9 با تاخیر همراه خواهد بود.

GBH اعلام کرده است که آیفون 9 ممکن است با دو ماه تاخیر نسبت به نسل جدید آیفون X و آیفون X Plus به بازار عرضه شود. با این وجود عرضه‌ی آیفون 9 تا آذر ماه به تعویق خواهد افتاد و ظاهرا عرضه این گوشی قبل از کریسمس دغدغه‌ای دیگر برای اپل خواهد بود.

سال گذشته، علی‌رغم رونمایی آیفون X در مهر ماه، اپل نتوانست پرچمدار سال گذشته خود را در زمان تعیین شده، 3 نوامبر (12 آبان) به بازار عرضه کند. این کار باعث شد تا میزان سهام اپل محدود شود.

آیفون 9 با صفحه نمایشی بزرگ و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، جزء گوشی‌های پرچمدار 2018 اپل محسوب می‌شود. کاربران دلیل تاخیر دو ماهه این گوشی فوق‌العاده را درک نمی‌کنند.

.

منبع: forbes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر