;
coinex

علت مسدود شدن حساب تعدادی از کابران ایرانی در یوتیوب، بلاگر و گوگل پلاس چیست؟

مسدود شدن حساب تعدادی از کابران ایرانی در یوتیوب، بلاگر و گوگل پلاس خبرساز شد. گوگل حساب ۵۸ کاربر ایرانی را در این شبکه‌ها مسدود کرده است.

به گزارش تکراتو، کمپانی گوگل اعلام کرده که ۳۹ کانال یوتیوب، ۶ وبلاگ و ۱۳ حساب کاربری در گوگل پلاس را به بهانه ارتباط آنها با شبکه رادیو و تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران مسدود کرده است.

مسدود شدن حساب تعدادی از کابران ایرانی توسط گوگل

شرکت گوگل در ادامه‌ی این اقدام اعلام کرد که تحقیقات آنها در این زمینه ادامه دارد و آنها به اشتراک گذاری یافته‌های خود با نهادهای مجری قانون و سایر نهادهای مرتبط با دولت آمریکا ادامه خواهند داد.

همچنین اعلام شده که شرکت‌های فیس بوک و توییتر نیز در مجموع صدها حساب کاربری را که مرتبط با رسانه‌های ایرانی بوده‌اند را مسدود کردنده‌اند.

شرکت فایر آی (Fire Eye) نیز که سابقه فعالیت در حوزه امنیت سایبری را دارد و وظیفه آن ارائه اطلاعات به شرکت گوگل است، اعلام کرده که به عملیات نفوذی که ادعا می‌شود از جانب ایران سازماندهی شده و مخاطبان آمریکا، انگلیس، آمریکای لاتین و خاورمیانه را هدف قرار داده است، ظنین شده است.

اطلاعات جدید در مورد احتمال مسدود شدن حساب سایر کابران ایرانی اطلاع رسانی خواهد شد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر