;
coinex

کاهش 20 درصدی هزینه واگذاری پهنای باند به اپراتورها

هزینه واگذاری پهنای باند به اپراتورها 20 درصد کاهش یافت. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر از شیوه جدید محاسبه تعرفه پهنای باند اینترنت داد.

به گزارش تکراتو، از ابتدای شهریورماه سال جاری هزینه واگذاری پهنای باند به اپراتورها ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مورد این موضوع اطلاعاتی ارائه کرد.


بیشتر بخوانید: مقایسه سرعت اینترنت در مناطق مختلف جهان ؛ کدام کشور اینترنت سریعتری دارد؟


کاهش هزینه واگذاری پهنای باند تا 20 درصد

شاهکوه اعلام کرد که پیش از این هزینه واگذاری پهنای باند اینترنت به اپراتورها، براساس پیک مصرفی ماهانه محاسبه می‌شده است، اما براساس مدل جدید، ۵ درصد بالاترین پیک مصرفی حذف و پس از آن پیک باقی مانده ۹۵ درصد حجم مصرفی دیتا به صورت پلکانی ملاک مصرف اپراتورها برای محاسبه هزینه پهنای باند آنها خواهد بود.

وی اضافه کرد که این شیوه محاسبه هزینه واگذاری، قیمت خدمت پهنای باند اینترنت را برای مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت که اپراتورها هستند حدود ۱۴ درصد کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه به تغییر دوم در نحوه  محاسبه و دریافت هزینه خدمت پهنای باند اینترنت از اپراتورها اشاره کرد و اعلام نمود که پیش از این مدل تخفیف پلکانی برای مصرف بیشتر اپراتورها به صورت تجمیعی در هر نقطه حضور (POP) محاسبه می‌شد.

به گفته وی شیوه جدید محاسبه به صورت تجمیع کشوری پهنای باند انجام می‌شود که این روش به تمرکز زدائی شبکه اپراتورها در راستای سیاست‌های شبکه ملی اطلاعات کمک می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر