;
coinex

گلکسی F ؛ گوشی هوشمند منعطف 1800 دلاری سامسونگ [تماشا کنید]

در این مطلب یک ویدئوی جذاب از جدیدترین رندرهای گوشی هوشمند منعطف سامسونگ برای سال 2019 موسوم به گلکسی F را برای شما آماده کرده‌ایم. 

مدتی قبل تصاویر اسناد ثبت اختراع جدیدی از کمپانی سامسونگ منتشر شد که جزئیات بیشتری در مورد طراحی گوشی قابل انعطاف این شرکت برای سال 2019 را به تصویر می‌کشید. اکنون بر این اساس جدیدترین رندرها از پرچمدار منعطف سامسونگ موسوم به گلکسی F طراحی و آماده شده‌اند تا نگاه واقع‌گرایانه‌تری به این محصول داشته باشیم.

طراحی سامسونگ گلکسی F

سامسونگ گلکسی F به احتمال زیاد یک نمایشگر 7 اینچی آمولد خواهد داشت و اولین پرچمدار منعطف در میان گوشی‌های هوشمند به شمار خواهد رفت، البته اگر این طراحی صحت داشته باشد. مطمئنا علامت سوال‌های فراوانی را در ذهن شما ایجاد خواهد کرد که چرا یک نفر باید خواهان گوشی هوشمندی با این شکل و شمایل باشد و چه کارایی ویژه‌ای از این محصول انتظار می‌رود.

طراحی سامسونگ گلکسی F

همانگونه که در این رندرها مشاهده خواهید کرد گلکسی F به یک دوربین دوگانه بسیار قدرتمند که از ترکیب دو لنز 41 و 16 مگاپیکسلی مجهز به تثبیت کننده نوری تصاویر، در کنار یک فلش LED و همچنین قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. دوربین جلویی این محصول نیز یک دوربین دوگانه از ترکیب دو لنز 21 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالا وظیفه تشخیص چهره کاربر نیز برعهده همین دوربین است.

تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده

همچنین گفته شده که گوشی قابل انعطاف سامسونگ یک باتری 6000 میلی آمپری خواهد داشت که وظیفه تامین انرژی نمایشگر بزرگ 7 اینچی و سایر امکانات این محصول را بر عهده دارد.

ضمنا همان‌طور که در این رندرها خواهید دید، سنسور تشخیص اثر انگشت این محصول در پنل پشتی دستگاه و زیر دوربین جای گرفته است؛ چیزی شبیه به طراحی امروزی در گلکسی نوت 9  و همچنین سیستم‌های امنیتی تشخیص چهره و احتمالا تشخیص عنبیه نیز در سامسونگ گلکسی F وجود خواهند داشت.

اما شاید عجیب ترین نکته در مورد پرچمدار منعطف سال 2019 سامسونگ، قیمت 1800 دلاری آن باشد. این برچسب قیمتی حقیقتا در همه جای جهان چشمگیر و بسیار گران محسوب می‌شود؛ اما باید منتظر ماند و دید آیا واقعا سامسونگ تصمیم خواهد گرفت این محصول ویژه را با چنین قیمتی روانه بازار کند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: گلکسی X دیگر گلکسی ایکس نخواهد بود!

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که کره‌ای‌ها تصمیم دارند این محصول را در نیمه اول سال 2019 به بازار عرضه کنند و اگر این خبر صحت داشته باشد، یعنی با رونمایی از یک دستگاه ویژه در دنیای گوشی‌های هوشمند فاصله چندانی نداریم.

اکنون بیش از این شما را منتظر نگه نمی‌داریم و دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیو جذاب جدیدترین رندرهای گوشی منعطف سامسونگ برای سال 2019 موسوم به گلکسی F بنشینید و به ما بگویید نظر شما در مورد این محصول چیست؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر