;
coinex

صاحبان خودروهای جدید اجازه فروش خودروی خود تا یکسال را ندارند

صاحبان خودروهای جدید اجازه ندارند تا حداقل یک سال پس از خرید خودرو آن را بفروشند. عضو کمیسیون صنایع مجلس این خبر را اعلام کرد.

به گزارش تکراتو، سعید باستانی توضیحاتی در مورد نحوه فروش و عرضه ۴۰هزار خودروی جدید به بازار ارائه کرد و ادامه داد که صاحبان خودروهای جدید تا یک سال اجازه فروش خودروی خود را نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: به زودی ۴۰ هزار خودرو به بازار عرضه می‌شود


صاحبان خودروهای جدید اجازه فروش خودرو ندارند

سعید باستانی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد فروش و عرضه ۴۰هزار خودرو به بازار سخن گفت و بیان نمود که در نشست اخیر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین وضعیت بازار خودرو مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد که در حال حاضر شرکت ایران خودرو، ۲۴هزار خودرو و شرکت سایپا ۱۶هزار خودرو دارد که برخی از قطعات خودروها کامل نیست و بر اساس جمع بندی جلسه مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزارت صنعت، مقرر شده  که قطعات وارداتی لازم سریعا از گمرکات ترخیص شوند تا خودروها آماده تحویل گردند.


بیشتر بخوانید: رفع مشکل کسری قطعه ۲۰ هزار خودروی داخلی


نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود که مقرر شده فروش قطعی خودرو از روز شنبه هفته آتی به متقاضیان و مصرف کنندگان نهایی خودرو با کارت ملی انجام شود و صاحبان خودروهای جدید تا یک سال حق صلح یا به عبارتی فروش را نداشته باشند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت که پیش بینی می‌شود با عرضه ۴۰ هزار خودرو به قیمت فعلی به مصرف کننده واقعی، از دلالی کاذب در بازار خودرو جلوگیری گردد.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر