;
coinex

تامین نمایشگرهای تاشوی شیائومی و اوپو برعهده سامسونگ است

سامسونگ وظیفه تأمین نمایشگرهای تاشوی شیائومی و اوپو را بر عهده دارد. سامسونگ پس از عرضه گوشی تاشیوی خود این فناوری را گسترش می‌دهد.

به گزارش تکراتو، احتمالا سامسونگ گوشی تاشوی خود را در سال 2019 عرضه کند. این کمپانی اعلام کرده که به دنبال راهی است تا از طریق آن بتواند این فناوری را بین سایر برندها نیز گسترش دهد.

تامین نمایشگرهای تاشوی شیائومی و اوپو توسط سامسونگ

سامسونگ در راستای دستیابی به این هدف، قصد دارد مسئولیت تأمین پنل‌های اولد انعطاف پذیر Oppo و شیائومی را بر عهده بگیرد. البته سامسونگ تا کنون نمونه‌های آزمایشی از پنل‌های تاشو را به شرکت‌های اصلی اوپو و شیائومی در چین ارسال کرده است.

نکته مهم اینکه نمایشگرهای تولیدی سامسونگ برای دیوایس‌های تاشو با پنل‌های اولد انعطاف‌ پذیری که در سری نوت یا گلکسی اس به کار رفته‌اند، کاملا متفاوت خواهند بود.

سامسونگ با اطمینانی زیاد در حال صحبت کردن در مورد ارائه یک محصول با کیفیت است و به نظر می‌رسد که گوشی‌های تاشوی آن قیمت بالاتری از دیوایس‌های تاشوی شیائومی، اوپو یا حتی هوآوی داشته باشند.

با این وجود سامسونگ اعلام کرده که تامین نمایشگرهای تاشوی شیائومی و اوپو را به عهده می‌گیرد تا از این طریق مفهوم گوشی‌های تاشو را با سرعت بیشتری در اذهان مشتریان جا کند.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سامسونگ تا سال آینده قریب به یک میلیون پنل تاشو تولید خواهد کرد که این آمار در سال ۲۰۲۰ به پنج میلیون پنل خواهد رسید.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر