;
coinex

پاییز امسال منتظر گوشی قابل انعطاف سامسونگ باشید

گوشی قابل انعطاف سامسونگ در پاییز امسال رخ نشان خواهد داد. مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ، این موضوع را تایید کرد.

بر اساس گفته‌های DJ Koh، مدیر ارشد اجرایی بخش تلفن همراه سامسونگ با شبکه CNBC، غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد تا در اواخر سال جاری میلادی از گوشی منعطف خود رونمایی کند.

وی گفت که این شرکت احتمالا در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که در 7 و 8 نوامبر (16 و 17 آبان‌ماه) در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد، گوشی قابل انعطاف خود را به نمایش خواهد گذاشت. اگرچه مدیر بخش سامسونگ موبایل در گفته‌های خود به این موضوع اشاره کرد که روند ساخت این دستگاه بسیار پیچیده است، اما خاطر نشان کرد که توسعه این دستگاه تقریبا به نتیجه رسیده است.

تماشا کنید: تمام پنل جلویی گلکسی X در اختیار نمایشگر ؛ وقتی هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد

صحبت های Koh علاوه بر اینکه به تاریخ رونمایی از گوشی قابل انعطاف سامسونگ اشاره می‌کند، حاوی نکته مهم دیگری نیز هست. سامسونگ در تلاش است تا کاربران در هنگام باز بودن کاملا نمایشگر این گوشی، کاربری متفاوتی از یک تبلت را تجربه کنند.

رئیس بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه با CNBC گفت:

شما می‌توانید در هنگام تاشدن گوشی از بیشتر موارد آن استفاده کنید، اما هنگامی که شما نیاز دارید تا چیزی را ببینید یا مرور کنید، شاید لازم باشد تا تای گوشی را باز کنید. اما حتی باز شدن تای گوشی در مقایسه با تبلت چه مزیت‌هایی را ارائه خواهد داد؟ اگر قرار باشد که کاربر همان تجربه استفاده از تبلت را در هنگام باز بودن کامل نمایشگر این گوشی داشته باشد، پس چرا باید آن را بخرد.

شایعات قبلی بیان می‌کردند که سامسونگ آماده است تا در اواخر سال 2018 تولید انبوه گوشی قابل انعطاف خود را آغاز کرده و آن را در اولین سه ماهه از سال 2019 راهی بازار کند و صحبت‌های اخیر Koh این موضوع را مجددا تایید کرد.

با این وجود احتمالا سامسونگ اولین کمپانی تولید کننده‌ای خواهد بود که با یک گوشی منعطف به بازار موبایل جهان قدم خواهد گذاشت. پیش از این شایعه شده بود که شاید هواوی اولین سازنده موبایل‌های قابل انعطاف باشد، اما اگر غول چینی بخواهد این عنوان را برای خود کسب کند، محکوم است تا زودتر از سامسونگ، گوشی قابل انعطاف خود را به بازار عرضه کند.

تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده

جزئیات زیادی درباره سامسونگ گلکسی X یا گلکسی F وجود ندارد -نام نهایی گوشی منعطف سامسونگ هنوز مشخص نیست- اما شایعات اخیر حاکی از آن است که یک نمایشگر 7.3 اینچی با قابلیت تا شدن در زوایای مختلف، پنل جلویی آن را تشکیل خواهد داد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

تماشا کنید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر