;
coinex

طراحی جدید اوت لوک در ویندوز و وب به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

طراحی جدید اوت لوک در نسخه ویندوز و وب به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سال گذشته بود که مایکروسافت از این طراحی جدید سخن گفت.

به گزارش تکراتو، کاربران نسخه وب و ویندوز اوت لوک به زودی می‌توانند این برنامه را به نسخه جدید بروزرسانی کنند. در طراحی جدید اوت لوک ، مایکروسافت تمرکز خود را بیشتر بر روی شخصی‌سازی محیط برنامه گذاشته است.

طراحی جدید اوت لوک در ویندوز و وب

تغییرات ظاهری و ویژگی‌های جدیدی که به اوت لوک اضافه شده‌اند، اختیاری هستند و اگر مایل به استفاده از یک رابط کاربری ساده‌ هستید، می‌توانید هر کدام از طراحی‌ها و ویژگی‌های جدید را حذف کنید. همچنین امکان اضافه کردن آیتم‌های بیشتر هم وجود دارد.

از طریق نوار ناوربری سمت چپ سرویس امکان مدیریت چندین حساب، دسترسی به فولدرها، تعویض جعبه‌های دریافت یا تقویم‌ها وجود دارد. برای استفاده از طراحی جدید اوت‌لوک باید به طور دستی آن را فعال کرد.

اوت لوک جدید از هفته آینده در دسترس کسانی که عضو برنامه Targeted Office هستند قرار گرفته و کاربران Targeted Release نیز در هفته‌های بعدی امکان استفاده از طراحی جدید اوت لوک را خواهند داشت.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: techcommunity

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر